Sanma ki Unutulurumİlk defa düşündüğüm değilsin Dehlizlerimde yaşıyorsun Sanma ki unutulurum Nefretindeyim biliyorum, Ani boşluklara düşüyorum Sanma ki seviniyorum Sevindiğimiz günleri Üzülerek anımsıyorum Koca bir ormanın ortasında Tek göz bir ev gibiyim Kader çıkmazında Çıkışı arıyorum Şöyle yapsaydım dediğim anda Halime şükrediyorum Yaratanın hikmetine Yaşadıklarımı sayıyorum |
İlk defa düşündüğüm değilsin
Dehlizlerimde yaşıyorsun
Sanma ki unutulurum
Nefretindeyim biliyorum,
Ani boşluklara düşüyorum
Sanma ki seviniyorum
Sevindiğimiz günleri
Üzülerek anımsıyorum
Koca bir ormanın ortasında
Tek göz bir ev gibiyim
Kader çıkmazında
Çıkışı arıyorum
Şöyle yapsaydım dediğim anda
Halime şükrediyorum
Yaratanın hikmetine
Yaşadıklarımı sayıyorum
_____________
_kutlarim Hamza tanistigimiza sevindim, bu ilk siirini begenerek okudum, bende cok seyi cagristirdi ve bende yaziverdim...
_siirde anlatilanlarin üzerinde düsünceye sevk etmek bence cok önemli ve sen bunu basardin kanatindeyim ve simdi diyer siirlerini merakla okuyacagim...
*
_unutmak elbette kolay degil ama hatirlarken anilari yaklasim cok önemlidir...
_bazen nefret edilen seyden kisi zevkde alabilir cünkü her seyin temelinde hic kuskusuz sevgi barinir...
*
_hüzün ve sevinc ikiz kardes gibidir, ugramadigi hane yoktur ama takilip kalmamk en dogrusudur...
_hayel edilen ve yasanilanlar arasinda biraz tefekkür ic huzura sebep olabilir, bunun adida sükür etmektir...
_kisinin zaman zaman bosluklarda savrulmasi, kendini aramasi dogaldir, faydalidirda... bu kisinin eninde sonunda dogruya/güzele ulasmasina vesiledir...
_yasandigi anda her sey tospembe gibide görünsede zaman sonra pismanliklar gelecektir ve kisiyi daha iyisine kavustaracaktir... cünkü basarisizligin adi ne olursa olsun daha iyisine yeni bir zemindir...
*
_her zaman ne istedigini bilmek insani rahatlatir... ama her arzu edilenin hayrimiza sonuclanacagi garantiside yoktur...
_ve her zaman önemli olan yasadiklarindan ögrenmek ve ardindan gelen SONdur...
sevgi ve muhabbetle kal...