(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEMHAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEMHAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalbimin sıratında Gönlümün narı olup Ruhumla hemhal olacaksın.
Aşkın sırlı yollarında bir yolculuğa çıkmak, kalbinin en derin köşelerine vakıf olmak isteyenler için, bu şiirsel ifadeler, sevginin hem gizemli hem de tutkulu doğasını yansıtıyor.
Kalbinin sıratında yürümek, gönlünün narı olup ruhunla hemhal olmak; bu, bir başkasının ruhuna dokunmak ve onunla bütünleşmek anlamına geliyor.
Sevgi, sadece bir duygu değil, aynı zamanda iki ruhun derin bir bağ kurduğu kutsal bir yolculuktur.
Bu kadar içten ve anlam dolu bir eseri bizimle paylaştığınız için size minnettarım.Bu yürek sesinizi kutluyor, esenlikler diliyor ve tebrik ediyorum efendim.
Anlam derinliği olan duygularla harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Anlam dolu güzel bir eser emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem Saygı ve selamlarımla