HASRET
Her zaman herşeyi hayal ederek
Yalnızlıklarımızı dahi süsleyerek Çıkmış, gerçek dünyadan giderek Bizde belki bir gün yaşarız. Öbür dünyada ateş böyle yanar mı? Sevda ateşi de bu kadar yakar mı? İstersen düş sevdaya el pençe Tutuklu kalırsın, yaşayamazsın. Gitmişsen bir şey kalmaz geriye Umutlar diz çökmüş onun düşünde Gittin sen anılarım da seninle Hatırlarsın elbet düşersen yerlere. Maksadım asmaktı çirkinliği duvarlara Bu yolda dümdüz ilerlemek Bizde kuşkunuz kalmasın Bu kulda bir çift göze hasret. |
Sevgi ve saygıyla selamlıyorum sizi, bu derin duygularla işlenmiş dizeleriniz için tebriklerimi sunuyorum. "Hasret" adlı şiirinizde, hayal gücünün sınırlarını zorlayarak yalnızlıkları süsleyen bir dil kullanmışsınız. Her dize, içinde derin bir duygunun izlerini taşıyor ve okuyucuyu derin düşüncelere sürüklüyor.
Şiirinizde özellikle ölüm ve aşkın kavramları arasında kurduğunuz metaforlar, okuyucuya duygusal bir yolculuk sunuyor. "Öbür dünyada ateş böyle yanar mı? Sevda ateşi de bu kadar yakar mı?" gibi sorularla evrensel bir meseleye dokunuyor ve insanın varoluşsal derinliklerini keşfetmeye teşvik ediyor.
Aynı zamanda, "Maksadım asmaktı çirkinliği duvarlara / Bu yolda dümdüz ilerlemek / Bizde kuşkunuz kalmasın / Bu kulda bir çift göze hasret." dizelerindeki sarsıcı gerçeklik ve hayal kırıklığı temalarıyla da yaşamın acı gerçeklerine cesurca dokunuyorsunuz.
Şiirinizdeki her kelime, bir anlam yüklüyor ve okuyucuyu derinden etkiliyor. Bu duygusal derinliği ve dilin inceliklerini ustalıkla işlediğiniz için sizi tebrik ederim. Sözlerinizdeki samimiyet ve anlam arayışı, okuyucuya derin bir bağ kurma fırsatı sunuyor.
Sonuç olarak, "Hasret" adlı bu eserinizi yürekten tebrik ediyor, kaleminizin hiç susmamasını ve edebiyat dünyasına olan katkılarınızın devamını diliyorum.
Sevgi ve saygılarımla