Gece sabah sabah gece Akşam öğle ikindi yatsı zehir zemberek tipi sıcaklığı Sıcaklığı yem olarak atıp anlaştığım Kaplanların içinde yer alan o soğuk yerden çıkıp Muson yağmurlarının içlerinde çiçekli elbiseler açmaya çalışıyorum Hâre grant kostümlü ağaçlarla Kirpiklerimden koşarak saklanıp kaçan Beni davet ediyorum baş sağlığıma Çöl kalbimin “dip boyasına” sürme olmak isteyen Bir aşkı koparıyorum üç gün öncesinde Kordon bağımdan yırtılıyorum önce İçimin ölüsü amino asitlere eşdeğer Sol göğüs kemiğimin kraliçesi Alnı ile yüzlerce duvarı parçalayıp yıkıyor Yüzümü yüzünde yıkıyor taşların altında Elimi kefeninin içine koy! Üç cenaze ölüsü annesi; Meryem Duasını aminliyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Açamayan Çiçekli Elbiseler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Açamayan Çiçekli Elbiseler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğe
Değmesiyle
Akıllanır gece
Ve ❤️ kalpler
Bir gonca gül gibi
Açılıverir
Saçılıverir
Aşk umudu hiç bir kokuya değişilmez...
Harika yürek sesine gelsin üstatların şahı
Herşeyin güzel gönlünce olması dileklerimle..