Sürgün yüreğimde Uykusuz gecelere Kelimeler sürgün...
Yarınlara hayallerim Karanlık iken Hislerim sürgün...
Ne dilimde Ne cemalimde Nede tebessümlerimde Mutluluktan eser kalmadı Hepsi senin Yoksunluğunda sürgün...
Güne aydınlık veren Şems Akşamın güzelliği Kamer Geceye renk katan yıldızlar Senin yokluğunda sürgün…
Bastığım toprak hesap soruyor Yüreğimi zindana sokarcasına Başka yerlere gidemiyorum Hani seninle Dolaştığımız yerler var ya Ayağıma pranga vurulmuşçasına Sen kokan bu yerde Yüreğim sürgün…
Sen beni zindanlara Sen beni yüreğimde Dilimde sürgünlere koyan Sevdası ile yakıp kavuran Gül cemaline hasret bırakan Yüreğimin heyecanı sevdası idin...
Olur ya Ayaklarımın prangalarını çözen Tebessümle yüreğimi aydınlatan Sürgünden çekip çıkaran Hülyalarımın anlamı manası Varlığı ile dünyama Cennet olanım Merhaba derse Ne dilde ne yürek de Sürgün olur mu?..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE DİLDE NE YÜREKDE SÜRGÜN OLUR MU?... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE DİLDE NE YÜREKDE SÜRGÜN OLUR MU?... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzeldi tebrik ederim