GÖZÜN ARKADA KALIRŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Bu gün yazdım bu şiiri taze çıktı fırından önemli olan hissettiklerimi yazmaktı.Ben eczanede çalışıyorum az buçuk ilk yardımdan anlarım karşı markette genç bir arkadaşımız bayılmış sara hastası olduğunu söylediler kafasını yere çarpmış ortalık kan revan kandan da bir korkarım tüylerim diken dilken olur çekinerek yanına gittim ve ilk müdahaleyi yapmak zorunda kaldım çünkü dili arkaya kaçıyordu belliydi ve benim çabalarımla biraz kendine geldi ve ayıldı konusmaya basladı sokun etkisinde ne olmus burda diyor hiç bir şey hatırlamıyordu tekrar gözleri kapanacak gibi oluyordu başladım onu ayakta tutmak uyanık kalmasını sağlamak için muhabbete adaşım çıkmaz mı bir de onun da ismi Mustafa şimdi bu yazdıklarımı okuyan hani imla hani türkçe diye bilir olayın şokundayım hala affınıza sığınarak özür diliyorum ve Adaşla baya zaman geçirdim ve bende kendi çapımda hayallere daldım kendimi onun yerine koydum yanında kimsesi yoktu benden başka ona sıcak davranacak tüm samimiyetimle onunla muhabbet ederken aklıma bu mısralar geldi tamam bilindik kelimeler kullanılmış olabilir ama şairin hayal gücü bunla sınırlı deil daha güzelini yazmak için daha çok yol olmam lazım amatör şair olarak aranızdayım prof olurda bir gün yaşadığım olaylara daha aydın ve daha hafızalarınız da kalıcak güzel eserler yazacağımdan eminim bayadır da şiir yazamıyordum evde ve işte yogun bir şekilde çalışıyorum uykusuz sersem sersem gezdiğimde oluyor bunları bile yazmaya vakit bulduğuma şükrediyorum herşeyi ve hep güzel şeyleri paylaşmak dileğiyle....
Bırakıpta gidersen, gözün arkada kalmaz mı?
Beni de gittiğin yere götürsen olmaz mı? Sensizken bu hayat çekilir gibi değil. Rabbime yalvarsam beni de almaz mı? Dünya sanki dönmüyor, zaman sanki durmuş. Duygularım yitivermiş, bilincim kaybolmuş. Sanki kış gelmiş,kara bulutlar çökmüş. Kulaklarım duymuyor belliki sağır olmuş. Gözlerimde perde, senin olmadığın yerde. Sen yokken anla ki bende yaşamıyorum. Ruh gibi ortalık yerde kalakalıyorum. Gözün arkada kalır beni bırakıp gitme. Birazcık daha dayan yetiştik hastahaneye. |
İçtendi...
Muhabbetle.