Bir zamanlar yan yana Diz dize yerdik yemeklerimizi Ve aynı kaptan Şimdi göz göze yiyoruz Ayrı tabaktan Aynı evde hasretiz birbirimize Her oda ayrı gurbet Gönül bağları kopuk Delik deşik muhabbet Bir arada olmanın gücünü unutmuşuz Seviyoruz uzaktan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVİYORUZ UZAKTAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVİYORUZ UZAKTAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yer sofrasının bereketi vardı. Sevgi ve muhabbet vardı.Şimdi de servet değerinde masa sandalyeler, herkasiktan sonrada telefona bakmalar boş mesajlar, onu bile kendi toremize uyduramadık. Şiirinizi hayranlıkla okudum. Teşekkürler şairim. Emeğinize, yüreğinize ve Kaleminize sağlık. Saygı ve hürmetlerimle.
Bir zamanlar birlikte paylaştığımız sofralar, şimdi sessizce ayrı tabaklarda buluşuyor. Gözlerimiz hala birbirini arıyor ama kalplerimiz arasındaki mesafe hissediliyor. Her odanın kendi dünyası var, sanki her biri farklı bir ülke. Gönül bağlarımız zayıflamış, sohbetlerimiz eskisi gibi değil.
Belki de en çok ihtiyacımız olan şey, bir arada olmanın kıymetini yeniden keşfetmek. Şiirinizi okurken bu derin anlamı duydum ve paylaşılan duygulara katıldım. Tebrikler, güzel bir eser olmuş.
Akrabalar arasında bile çat kapı gidemiyoruz artık. Komşuluk tamamen bitti. Ailelerin durumu içler acısı. Gittikçe yanlızlaşıyoruz ne yazık ki hocam. Sonumuz hayrolsun İnşâllâh.
Yorum ve desteğiniz için çok teşekkür ederim efendim. Dâim huzur dileklerimle Saygılar sunuyorum.
Kısa ve öz bir şiir olmuş emeğinize sağlık Bir ailenin fertleri nin yuvadan uçup ana ve babanın yalnız kal kalışı anlatılmıştır Beğeniyle okudum tebrik ederim. Hayatın başlangıcı tek Devam Eden yolculuk çift Yoğunlukta arasında yolculuğa eşlik ederler Bir sürü sonra giderler Yine ana baba yalnız kalır Daha sonrası malûm Yine tek Ve hayat biiti Yolculukta bitti Bilmem anlatabildim mi?
Şiirinizi hayranlıkla okudum. Teşekkürler şairim. Emeğinize, yüreğinize ve Kaleminize sağlık. Saygı ve hürmetlerimle.