ATEŞ YAKMAZŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Bu şiir, yaşamın çetrefilli yollarında aşk ve acıların iç içe geçtiği bir tabloyu gözler önüne seriyor.
Bu şiir, derin bir duygusal deneyimi ve insan ruhunun karmaşıklığını dile getiriyor. Her dize, hayatın acıları ve aşkın yoğunluğu arasındaki ince çizgiyi yansıtıyor. Aşkın, hem iyileştirici bir güç hem de yıkıcı bir ateş olarak tasvir edilmesi, insan deneyiminin zıtlıklarla dolu olduğunu vurguluyor. Hayatın ve benliğin kırılganlığı, umut arayışı ve sevdanın peşinden giden yürekler, şiirin merkezinde yer alıyor. Gözyaşları ve kalpte işlenen nakışlar, her birimizin içsel yolculuğunun izlerini taşıyor. Yorgun yolcular ve uzun yollar metaforu, hayatın zorluklarına rağmen devam eden umudu simgeliyor. Şair, bu duygusal manzara içinde, okuyucuyu derin bir içsel muhasebeye ve duyguların anlamını keşfetmeye davet ediyor. Şiirin sonunda yer alan "umut dolu her bakış", ne olursa olsun devam etme gücünün ve iyimserliğin önemini hatırlatıyor.
..
Dert ile pişiyor hamur, Aşk ateşiyle tanıyor. Hastalık doktorun gelir, Aşkın ateşi can alır. Hayat perdeler günahı, Sevgisiz gönüller arar. Ekmeğin kırığı kalır, Benlik değince bozulur. Bir umut arar her can, Yüreklerde kalan an. Sevdanın peşinde koşar, Çetin sınav bu başlar. Gözde yaş, kalpte nakış, Her mısra bir iç çekiş. Yollar uzun, yolcu bitkin, Ama umut dolu her bakış UMUT* SEVGİ* ÖZLEM* / AHMET NEJAT |
Kalemine ve duygu dolu yüreğine sağlık diliyorum, ilhamın dâim olsun her zaman.
Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Esenlikler ve iyi geceler diliyorum.