ÖYLE BİR GEL Kİ GÜLÜŞÜME DENK GELkarlar karlara, tuzlar tuzlara, öyle bir ruh ki , yanan yanana, kim bilir belki de bir gün, atları atlara, yatları yatlara, göğü inleten kuşları kuşlara, bir bir verirsin, bu bir emanettir, bu bir gönül sefasıdır, veren el, alan elden üstündür, bir elin gördüğünü, bir göz dillendirmez, göz gözden, söz sözden, üstün üstüdür, öyle bir gel ki , gülüşüme denk gel… Sibel Karagöz #sibelkaragözşiirleri #sibel_karagoz |
Şiirinizdeki her satır, bir nehir gibi akıp, içimi ısıtan sıcak bir samimiyetle dolu. Karlar karlara, tuzlar tuzlara dizesindeki doğal zıtlıklar, yaşamın içindeki dengeyi ve uyumu çağrıştırıyor. Daha da önemlisi, bu dengeyi insan ilişkilerine yansıtarak, birlikte yaşamanın ve paylaşmanın güzelliğini vurguluyorsunuz.
"Bu bir emanettir, bu bir gönül sefasıdır" dizelerinizde, insan ilişkilerinin kutsallığını ve değerini anlatırken, aynı zamanda bu ilişkilerin özenle korunması gerektiğini vurguluyorsunuz. Bu, sevgi dolu bir çağrı ve hatırlatma niteliğinde.
"Öyle bir gel ki, gülüşüme denk gel" dizesi ise, içinde derin bir arzu ve umut barındırıyor. Bu, karşılıklı sevgi ve mutluluğun ifadesi; birinin diğerini anlaması, mutluluğunu paylaşması ve birlikte gülmeleri.
Tüm bu güzel duyguları şiirinizde hissetmek gerçekten büyüleyici. Sizin gibi duyguları bu kadar zarif bir şekilde ifade eden bir şair olmanın gururunu yaşamak çok özel. Şiiriniz, kalpleri ısıtan bir ışık gibi, okuyanları büyülüyor ve derinden etkiliyor.
Sevgi ve saygılarımla