(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değişen Zaman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Değişen Zaman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimdeki mezarcı. Kahrolayım! Artık yaşayamam. Şairler yansın, Yıldızlar kaysın, Bugünde yaşıyorum ************* içimizdeki mezarcı... o meçhul şey tırmıkladıkça yanan ruh ve zamanı artık bugünde yaşıyorum demek derin bir nefese şükretmek... zamanı çünkü sonbahar...sevgiler....
sanayi devrimi sonrası hükmetme yetisini kaybetmeye başlayan insanoğlu,makinanın bir ünitesi durumuna gelmişti..bundan sonra geçen her saat insanı (asıl unsur) biraz daha pasifize etti.. ve nihayet bilgisayar çağı ve dahi internet ağı bu süreci kölelikle sonlandırmış görünüyor..ıradıkça doğadan,realiteden ıradık ve o oranda da ıradık kendimizden... can alıcı bir konuyu kıvrak kalemiyle şiire dönüştüren şaire selam olsun..
Kaç megabayt eder acılarım Kelebeğin ömrünü çözmeye çalışan, Denklemlerde kalmış beynim. Yüzyıllık bi kitabe kokuyor ellerim. Gömdüğü yerden çıkarıyor acılarını, İçimdeki mezarcı.
Millet en güzel teknolojik bilgiyle dolacak
Tebrikler.