(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O KÜSMÜŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O KÜSMÜŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o, ağlar kahpe feleğin ördüğü, o ağlar, kaşlarını çatmış, sitemkar, kindar ve şiir yazdığı için hep hilekar. o senin çocuk gözerinde küsmüş bilmezmişsin sen onu sen onun şiirlerini asla sahiplenmemiş bi fahişe gibi kullanmış şiirleri öksüz bırakmış onun sevgisini görmezlikten gelmişsin o herşeye rağmen yazmış yazmış ama hep soğukmuş, hep titrremiş çünkü hastaymış çünkü kalbi kove haww olmuş.
sitem dolu ama güzel bir şir...kutlarım...saygımla...
, ağlar kahpe feleğin ördüğü, o ağlar, kaşlarını çatmış, sitemkar, kindar ve şiir yazdığı için hep hilekar. o senin çocuk gözerinde küsmüş bilmezmişsin sen onu sen onun şiirlerini asla sahiplenmemiş bi fahişe gibi kullanmış şiirleri öksüz bırakmış onun sevgisini görmezlikten gelmişsin o herşeye rağmen yazmış yazmış ama hep soğukmuş, hep titrremiş çünkü hastaymış çünkü kalbi kove haww olmuş.
Farklı bir şiir ve farklı bir anlatım. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
o ne yaptıysa alamamış istediği oyuncağı o yüzden evden kaçmış herkese küsmüş eskiden mi şimdi mi bilimez ama küsmüş susarak deli benliği ile sallanmaya başlamış o sallanmış babası bağırmış arkadan oğlum saalanma hızlı yürü o ssaallanmış sonunda saallandığı salıncağın ipi kopmuş yere düşünce acı hissetmişş kıçımı kırılmış hayellerimi diye doktora gitmiş doktor yüzüne bakmış, ve ne türkçede ne kürtçede ne ingilizcede nede başka bi dilde anlamı olan iki kelime demiş senin kalbin kove haww olmuşş onun kalbi kove haww olmuş yanıyor parçalanmış bir parçası kaybolmuş yapboz gibi bütün parçalar yerine oturacak ama onun kalbi asla bulunmayacak asla o resim tamamlanamayacak ve o, o resimdeki kalbini kimin kaybettiğini bilmeyecek hep içi ağlayacak ama o resim tamamlanmayacak resimdeki gibi hep sen onun yanında gül o diken umutsuz sevgilere şiir diken o, ağlar kahpe feleğin ördüğü, o ağlar, kaşlarını çatmış, sitemkar, kindar ve şiir yazdığı için hep hilekar. o senin çocuk gözerinde küsmüş bilmezmişsin sen onu sen onun şiirlerini asla sahiplenmemiş bi fahişe gibi kullanmış şiirleri öksüz bırakmış onun sevgisini görmezlikten gelmişsin o herşeye rağmen yazmış yazmış ama hep soğukmuş, hep titrremiş çünkü hastaymış çünkü kalbi kove haww olmuş. ************************** ben şimdi size ne deyim yaşını başını bilmediğim şair arkadaş biraz çocukluğumu yaşadım biraz da gernçliğimi şiirinizde... bana göre şiir nedir? şiir klasik deyimizyle duygu ve düşüncenin ifadesi değildir... şiir okuyanı alıp gidendir uzaklara okuyanı yaşatandır okuyana hayatından kesitler sunandır gizdir gizemdir şiir; bir pınardan su içmektir yüzünü gözünü yıkamak ferahlamaktır şiir; yaşamaktır... ve sevgili şair şiir böyledir sizin yazdığınız< yazdığınız gibidir...
...onun sevgisini görmezlikten gelmişsin o herşeye rağmen yazmış yazmış ama hep soğukmuş, hep titrremiş çünkü hastaymış çünkü kalbi kove haww olmuş.
Bu güzel şiir için sizi tebrik ederim.Şiirinizde şaşırtıcı kırılmalarla devam eden mükemmel bir süreklilik var.Kah eş anlamlı kelimelerden faydalanmışsınız kah hiç bir dilde anlamı olmadığını söylediğiniz ifadelerden..Ama kullandığınız o kelime bence hayatı anlamsız bırakıyor derin anlamıyla.Beni çok derinlere götürdü kove haww:)Kaleminiz daim ola...
umutsuz sevgilere şiir diken o, ağlar kahpe feleğin ördüğü, o ağlar, kaşlarını çatmış, sitemkar, kindar ve şiir yazdığı için hep hilekar. o senin çocuk gözerinde küsmüş bilmezmişsin sen onu sen onun şiirlerini asla sahiplenmemiş bi fahişe gibi kullanmış şiirleri öksüz bırakmış onun sevgisini görmezlikten gelmişsin o herşeye rağmen yazmış yazmış ama hep soğukmuş, hep titrremiş çünkü hastaymış çünkü kalbi kove haww olmuş.