(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşka mektup şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşka mektup şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Deli rüyalarımı bir bir anlatacağım sana. Ve yüzümü, tıpkı başkalarının gördüğü gibi Sen de göreceksin.
İmzamı atabilirim artık Beni sevmeyi unutma.
Şairin aşkına kurduğu deli rüyaları var, çılgın, şehvet dolu, tutkulu, kan coşturan, ten yakan, sırilsıklam ıslatan, Geçmişte başkalarına göstermiş bu yüzünü durmuş aşk kapısında ve o çılgın düşlerini aşkı ile yaşamaya kurup kundaklamış Ve muhteşem son, şair onu düşlerde yakıp kavuran tene kendine has imzasını atıyor Yansın geceler artık diyerek Soluk soluğa bir savaş bitmeyen imzalar aşkının teninin her yerinde....
Ve yüzümü, tıpkı başkalarının gördüğü gibi
Sen de göreceksin.
İmzamı atabilirim artık
Beni sevmeyi unutma.
Şairin aşkına kurduğu deli rüyaları var, çılgın, şehvet dolu, tutkulu, kan coşturan, ten yakan, sırilsıklam ıslatan,
Geçmişte başkalarına göstermiş bu yüzünü durmuş aşk kapısında ve o çılgın düşlerini aşkı ile yaşamaya kurup kundaklamış
Ve muhteşem son, şair onu düşlerde yakıp kavuran tene kendine has imzasını atıyor
Yansın geceler artık diyerek
Soluk soluğa bir savaş bitmeyen imzalar aşkının teninin her yerinde....
Saygılar imzacıya gelsin
https://youtube.com/watch?v=52shmmb40dM?si=J50Lhxsr5Xa5YbhV
Beyhudenin Kalemi tarafından 27.5.2024 13:22:18 zamanında düzenlenmiştir.