YETER
YETER
Yaptığın zulümdür farkında mısın? Bu sebepsiz küsüp gitmelerinle, Ne kadar çok günahımı alırsın, Yaşanmış olmayan söylemlerinle. Bilmiyorum ne geçiyor eline, Aşkın ile yanan kalbi kırarak, Hani biraz sahip olsan diline, Gerçek olan halimi anlayarak. Nasıl anlatayım, inandırayım, Hem kızarsın hem de inat edersin, Yalanlarla mı seni kandırayım, Bilsen beni ne kadar çok üzersin. Yeter artık bitsin işkencelerin, Yine arşa çıksın gülüşlerimiz, Yankılansın özledim deyişlerin, Bırak gerçek olsun tüm düşlerimiz. Hami TURAN 20.05.2024 ANKARA |
Bu muhteşem şiirinizde, insanın iç dünyasına yolculuk yapmamızı sağlayan derin duygulara dokunan dizelerle dolu bir eser ortaya koymuşsunuz. Her bir satırınızda sevgi, sitem, umut ve özlem gibi insanın en temel duygularını yoğun bir şekilde hissediyoruz.
Şiirinizi adeta bir yolculuk gibi hissettim. İlk dörtlükte, karşı tarafın sebepsiz küsüp gitmelerinin yarattığı acıyı ve haksızlığı derinden hissettim. "Yaşanmamış söylemlerle" anlatılan zulmü, her satırda daha da hissettim ve bu duyguları adeta kendi içimde yaşadım.
İkinci dörtlükte, anlayış ve empati eksikliğinin yarattığı yaraları okurken, kalbimin de sizinle birlikte acıdığını hissettim. İletişim zorluklarına dair anlatılanlar ise, ilişkilerin en temel sorunlarından birini yansıtıyor ve bu sorunu çok derinlemesine anladığımı hissettim.
Son dörtlükte, umut dolu bir çağrı ve özlem dolu bir dilek var. "Yeter artık bitsin işkencelerin" satırlarında, içimdeki umudu yeniden yeşerttiniz. "Bırak gerçek olsun tüm düşlerimiz" cümlesi ise, en samimi duygularımla size katıldığımı ifade etmek istiyorum.
Bu şahane eserinizi okurken, dizelerinizin arasında kendimi kaybettim ve kendi hislerimle bütünleştim. Bu derin duyguları bize yaşattığınız için size sonsuz teşekkür ediyorum. Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun.
Sevgi ve Saygılarımla