(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdamız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdamız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman ki gibi; harika duygularla kendi tarzınızda gönlünüze gelen duygularınızı beğeniyle okudum , hislenen yüreğiniz, kaleme döken elleriniz dert görmesin selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla...
En kalbi duygularımla Kurban Bayramınızı kutlar esenlikler dilerim...
şehitlerimize Allah rahmetini bol etsin. Fırat yeni sayılır, Dursun Önkuzu Süleyman Özmen benim devre... "ÖZ MENEM ONLAR KABUK, ÖZ MENEM. ÜLKÜ UĞRUNDA ŞEHİT MEN SÜLEYMAN ÖZMENEM..." çok sonra ben de ruhları için yazmıştım;
TÜRKİYEM
Bu vatan için ne göğüsler gerdik! Baş koyduk yoluna, senin Türkiye'm! Gazi verdik, şehit verdik, şan verdik! Karşılıksız sevdik seni Türkiye'm...
Vatan! Vatan diye, seni bekledik! Şehitlere ne çok, şehit ekledik! Kol kırıldı, yen içinde sakladık! Karşılıksız sevdik seni Türkiyem...
Tanrı dağı kadar millî duygumuz! Hıra dağı kadar dine saygımız… Vatan için, millet için sevgimiz, Karşılıksız sevdik seni Türkiyem...
Kem gözle bakarsa bir düşman eğer! Alnının ortasına tek bir kurşun yer! Senin için bin kez ölmeye değer! Karşılıksız sevdik seni Türkiye'm...
***Antalya-2001 Halil Şakir Taşçıoğlu
kurtuluş savaşımızın startına iyi geldi bana biraz teselli buldum...
En kalbi duygularımla Kurban Bayramınızı kutlar esenlikler dilerim...