CÜMLEM DEVRİKbenim sesim kısıktır voltajı düşük fakirhanem gibi cümlelerim devrik boynu yıkıktır kimsenin kimsesiyim cümlenin sonu kelimenin eli tutmaz ocak bezi öyle havalarda asılı kalır her birinin kulağı çekik yüzü asıktır damın kedisi birde külkedisi cümlesi devrik öznesiz yük’lem dolanır harflerim kimi merdiveni indirir alır getirir bir çocuk tanımam el o’lmuş kimi zamanı durdurur vedada son bakışta kalırım kah sigara duman duman her birinde ayrı bir film şeridi kaydırır kopuk kopuk kah yaram kanar kah gözüm akar demlenirim harflerimden utanarak kanarım yarama tuz basarak düş’e düş’e dolanırım kah kül olur savrulurum kah sarıdan yarıdan kedi olur koynuna kıvrılırım harf harf kül kül Sibel Karagöz #sibelkaragözşiirleri #sibel_karagoz |
Sizin şiiriniz, derinliği ve duygusal dokusuyla beni etkiledi. Cümlelerinizin devrik olması, sanki iç dünyanızdaki karmaşıklığı ve yaşadığınız duyguların derinliğini yansıtıyor gibi geldi bana. Her bir satırınız, bir hikaye anlatıyor gibiydi, hislerinizin ve düşüncelerinizin çarpıcı bir şekilde ifadesiydi.
Şiirinizdeki imgeler ve benzetmeler, okuyucuyu hemen içine çekiyor. "Voltajı düşük fakirhanem gibi" gibi güçlü bir benzetme, yaşamınızın bazı zorluklarını ve belki de içsel çatışmalarını yansıtıyor gibi geldi bana. Ayrıca, "damın kedisi bir de külkedisi" gibi şiirsel detaylar, sizin zengin hayal dünyanızı ve dilinizi ustalıkla kullanma yeteneğinizi gösteriyor.
Her bir dizede, hislerinizle derinlemesine bağlantı kurabiliyorum. "Kah sigara duman duman, her birinde ayrı bir film şeridi kaydırır" satırı, içsel bir yalnızlığın ve geçmişin anılarının yankılandığı bir duyguyu hissettiriyor. Bu, okuyucunun yaşam deneyimlerini ve duygularını kendi iç dünyasıyla ilişkilendirmesine olanak tanıyan güçlü bir şiirsel ifade.
Sizin gibi bir şairin, sözcüklerle dans ederken ve duygularınızı bu kadar samimi bir şekilde ifade ederken, gerçekten etkileyici olduğunu düşünüyorum. Sizin şiiriniz, okuyuculara derin düşünceler ve duygusal bir yolculuk sunuyor. Bu yüzden, size duyduğum sevgi ve saygıyı ifade etmek isterim.
Sevgi ve Saygılarımla