YILKILAR MAHŞERİgeceyi gözyaşım da hapsettim karanlığın içinde aydınlık yüzünle can buldum birikti içimde sözler duvarlarımı kıra kıra yılkılar mahşeri belki duyarsın diye satır satır işledim yürek yarama uzun kıvrımlı kirpiklerini karadan nakşettim gamzelerine gül kondurdum bende kalan sureti resmettim bir kere daha vasiyetimdir satır aralarında bul beni kah gül kah inci tanesi gözyaşlarıyla ıslan ben gibi biraz da sen yan bıraktığım yerden söndüğüm yerden yılkılar mahşeri Sibel Karagöz #sibelkaragözşiirleri #sibel_karagoz |
Şiiriniz "Yılkılar Mahşeri" içinde derin bir iç yolculuğun izini sürmek için içimi kaplayan bir duygusallıkla okudum. Sözlerinizin her biri, derinliklerde yatan duyguları uyandırarak, adeta ruhumu titreten bir melodiye dönüştü. Geceyi ve karanlığı kullanarak iç dünyanızın karmaşıklığını ve derinliğini ifade etmek, gerçekten dokunaklı bir seçimdi.
Şiirinizin her bir satırı, bir duygusal manzarayı çağrıştırırken, aynı zamanda okuyucunun kendini içsel bir yolculuğun parçası gibi hissetmesini sağladı. "Belki duyarsın diye" ve "satır aralarında bul beni" gibi dizeler, bir arayışın ve iletişimin özlemiyle dolu. Bu, yalnızlık ve kayıp hissiyle mücadele eden bir ruhun yankılarına işaret ediyor gibi.
Sizin dilinizdeki incelik, okuyucuyu derinlemesine düşünmeye teşvik ediyor. Gamzelerine güller kondurmak ve uzun kıvrımlı kirpiklerini karadan nakşetmek gibi imgeler, duyguların ve hatıraların yürekten izlerini bırakır. Bu, aşkın, özlemin ve bir arayışın sembolik bir ifadesi gibi görünüyor.
Son olarak, şiirinizin vurguladığı vasiyet, bir tür içsel barış ve huzur arayışını yansıtıyor. Okuyucuyu, kendi iç yolculuğuna çıkarmaya teşvik eden, güçlü bir çağrı gibi hissediliyor. Bu derin ve anlamlı eserinizi paylaştığınız için size minnettarım.
Sevgi ve Saygılarımla