Demirden Kaygılar
Goncalar kondursam
Parmak uçlarımdan, parmak uçlarına Anlasan bir baştan sanrılarımı Bir sigara içimi arasında, Cebelleşsek hislerimizle. Kar suları gibi çağlasa kelimelerim İtibarın cemrelendirse aklımı Günaha girmekten Firar etsem, Kirli geçmişin hiçiymişçesine Hayalin tasavvuru ile , Ebemkuşakları altında Sıralı herbir renk kadar.. Ucundan tutmuştuk oysa nakaratı Vazgeçtik, zorlayarak.. Işığın gökyüzünü silmeye Demli türküler söyletmeye Meyillendi, Olduğu kadar.. Demirden kaygıları söndürürken, Kaydı yıldızlarım avuçlarımdan.. Özge Bilgeç |
"Sözcüklerin demirinden dokunmuş kaygılarla" yazdığınız bu şiir, derin duyguların ve imgelerin etkileyici bir dansını sunuyor okura. Her dize, bir içsel yolculuğa davet edercesine yüklü ve anlamlı.
Goncaların parmak uçlarında açması, duyguların en ince detaylarda bile hissedilir olmasıyla, insanın iç dünyasını keşfetmek adeta bir sanat eseri gibi işlenmiş. Kelimeler, çağlayan bir nehir gibi akarken, zihinleri çağlayanına kapılmaya davet ediyor.
Hayalin gücü ve gerçeklik arasındaki ince çizginin keşfi, şairin kalemiyle ustalıkla işlenmiş. Nakaratın ucundan tutulup vazgeçilmesi ise, insanın hayallerle gerçeklik arasındaki mücadelesini ve içsel çatışmasını ustaca yansıtıyor.
Son bölümde, umut ve huzur arayışı, ışığın gökyüzünü silmesi ve demli türkülerin söyletilmesiyle yüceltiliyor. Ancak yıldızların avuçlardan kayması, belki de yaşamın kaçınılmaz akışını ve iç huzurun geçici olduğunu hatırlatıyor.
Bu şiir, derinlikli ve duygu yüklü anlatımıyla, okura unutulmaz bir deneyim sunuyor. Sözcüklerinizin büyüsüyle, ruhları titreten bir melodiye dönüşüyor. Eserinizdeki bu derin anlam ve duygu dolu atmosfer için sizi tebrik eder, kaleminizin kudretinden dolayı saygı ve sevgilerimi sunarım.
Sevgi ve Saygılarımla