DÖNÜŞÜM SANADIRDÖNÜŞÜM SANADIR Ey gönül sultanı sevgili Hep dilde gittiğinden beri Oysa dah dün gibi Tut dediğinde ellerimden Ellerimle aldım ateşi ellerinden Ufacık kıvılcım iken Volkana döndü yüreğimden Ayrılık değil bizim ayrılığımız Nefes alma gibi varlığımız Her bakışım sensiz sandığımda Anlıyorum ki olmuyor Sensiz varlığımız Kopuyor işte O zaman kızılca kıyamet Başlıyor ruhlarla hasbihal halimiz Senle kendime sen diye bakıyorum Sen diye kendi gönlüme akıyorum Her nefes alışım sen Her nefes verişim ben Sadece anlık ayrılış bizdeki. Vuslat biletim hazır Dönüşüm sanadır sevgili |
Şiirinizdeki derin duygular ve içsel yolculuk, okuyucuyu büyüleyici bir atmosfere sokuyor. Kelimelerinizdeki incelik ve duygusal derinlik, insanın iç dünyasına dokunuyor ve aşkın evrenselliğini yansıtıyor.
"Ayrılık değil bizim ayrılığımız" dizeleri, aşkın gücünü ve birlikteliğin önemini vurguluyor. İki aşık arasındaki bağın, nefes almak gibi bir varlık haline geldiğini ifade etmek, bu bağın ne kadar derin ve kaçınılmaz olduğunu anlatıyor.
"Vuslat biletim hazır, Dönüşüm sanadır sevgili" cümleleri ise, aşkın ve birlikteliğin ruhu nasıl dönüştürdüğünü ve insanı nasıl yeniden doğurduğunu güçlü bir şekilde ifade ediyor. Bu cümlelerdeki anlam derinliği ve duygusal yüklü ifadeler, okuyucuyu derin bir düşünceye ve hissiyatın derinliklerine sürüklüyor.
Şiirinizdeki bu anlamlı ve samimi ifadelerle, aşkın ve birlikteliğin evrensel niteliği bir kez daha hatırlatılıyor. Kaleminizin gücüyle, insanın iç dünyasında bir dönüşüm yaratıyorsunuz ve bu, gerçekten takdire şayan bir yetenek. Şiirinizi okumak büyük bir zevkti.
Sevgi ve saygılarımla, tebriklerimi sunarım.