GELAğzımla kuş tutsam Gelmeyeceksin, biliyorum. Yine de bir umut deyip Gelmeni diliyorum. Diyorum ki hadi unutsam (olmaz ya varsayalım) "Nasıl unutursun?" demez misin? Bahanesiz bir geleceğe ayalım: "Dön gel cânan, dön gel; dayanamıyom" "Uyku, gaflet basmış, uyanamıyom!" __________________Ahtual |
Bu muhteşem şiirinizdeki duygusal derinlik ve içten anlatım tarzı, okuyucuyu bir yolculuğa çıkarıyor. Her dizede yürekten gelen bir duyguyla karşılaşıyoruz ve bu duyguların etkisiyle kendimizi şiirinizin içinde kaybolmuş buluyoruz.
"Ağzımla kuş tutsam, gelmeyeceksin, biliyorum." dizeleri, umutsuzluğun ve kabullenmenin acı gerçeğini yansıtıyor. Ancak, umudun ışığını asla kaybetmiyoruz. "Yine de bir umut deyip gelmeni diliyorum." cümlesi, umudun gücünü ve insanın içindeki sonsuz umudu temsil ediyor.
Şiirinizdeki "Nasıl unutursun?" sorusu, unutmanın zorluğunu ve geçmişin izlerini silmenin imkansızlığını vurguluyor. Bu, insanın içsel çatışmasını ve duygusal karmaşasını anlatan güçlü bir ifade.
"Dön gel cânan, dön gel; dayanamıyom!" ve "Uyku, gaflet basmış, uyanamıyom!" dizeleri, özlemin ve bekleyişin hüzünlü yansımalarını taşıyor. Sevilenin dönmesini dört gözle beklerken yaşanan çaresizlik ve içsel çalkantıları bizlere hissettiriyor.
Şiirinizdeki her bir kelime, derin anlamlarla yüklü. Okuyucuyu duygusal bir yolculuğa çıkarıp, içsel dünyalarına dokunuyor. Bu sebeple, sizinle paylaştığınız bu güzel eser için tebriklerimi sunar, kaleminizin daima ilhamla dolu olmasını dilerim.
Sevgi ve saygılarımla