(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* KADEH BALOSU * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* KADEH BALOSU * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atın maskeleri yüzünüzden, görün artık bizleri, Çağdaşlık sizde, uygarlık siz de, hor gördünüz bizleri, Yorganımızı ayaz, yatak yaptık yerleri Çağdaşlık bizde, önder yaptık, insan sanıp sizleri, Sizin bu hor görünüz, zenginlik duygusumu? Bu yarış neyin nesi, gösteriş balosumu ? --------------------------------------------------
-Kimin umurunda aç yatanlar her gece. bencilik sarmış ne komşu dinliyor nede yoksul her gece toplarken çöplerden atığımız pisliği utansamda değişmiyor hiçbir şey... çocuklar, işte en çok onlar ediyor beni perişan. bu duyarlı yüreğinizle bu haksızlıklarla dolu kara düzeni yansıtan şiiriniz ses verse indirse maskeleri düzeltse duyarsız yüreksiz "insanları" ... ellerinize sağlık kaleminiz sevgiyle dolsun...
Zaten bizim insanımızda bir orta karar yok ki ya onun doruk noktasında ya da diğerinin ortada olan çok az insan var hak onları korusun duyarlı kaleminizi kutluyorum can...
"Atın maskeleri yüzünüzden, görün artık bizleri, Çağdaşlık sizde, uygarlık siz de, hor gördünüz bizleri, Yorganımızı ayaz, yatak yaptık yerleri Çağdaşlık bizde, önder yaptık, insan sanıp sizleri, Sizin bu hor görünüz, zenginlik duygusumu? Bu yarış neyin nesi, gösteriş balosumu ?"
Yanlış yerlerde yanlış rotada ki insanların yaptıklarının, Ve bütün zamanların önüne kattıklarının, Bizsiz "biz" adına tepeleme yığdıklarının Dizelerde dize gelmiş dökümüydü...
Atın maskeleri yüzünüzden, görün artık bizleri, Çağdaşlık sizde, uygarlık siz de, hor gördünüz bizleri, Yorganımızı ayaz, yatak yaptık yerleri Çağdaşlık bizde, önder yaptık, insan sanıp sizleri, Sizin bu hor görünüz, zenginlik duygusumu? Bu yarış neyin nesi, gösteriş balosumu ?
Kutluyorum güzeldi dizeleriniz. Saygı ve selamlarımla.