(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞLİ CENNET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞLİ CENNET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
fly üstaddan yine imgeyle,mecazla örülü hüzünlü bir görüntüler geçidi izliyoruz..ağaçların yaprakların teraslı evlerin,köhne depoların,sardunya kokulu kapıların ,mekanik kuşların kişilik kazandığı sürreal bir görüntü imgeleri patlatıyor fly üstad usta kaleme usta şiire tebrik yolluyorum saygılarımı sunuyorum
Nezeyne tarafından 1.5.2024 19:53:12 zamanında düzenlenmiştir.
İroninin çokça kullanıldığı bir şiir İnce bir çizgi var sanki yaşamla aramızda Çizginin bir tarafı cennet, bir tarafı cehennem. Tebrik ve selamlarım değerli kaleme.
doğumla ölüm arası ince bir çizgide yaşam gerçekten...bugün varsak yarın yokuz...niye bu kadar çok çırpınıyoruz niye bu kadar çok hırpalanıyoruz bu ise tam bir muamma....
ruha dokunan her şiir iyi şiirdir. belli bir duyguyu ve düşünceyi karşı tarafa yansıtabilen her şiir. . iyi şiirdir.
okurlarına farklı bir bakış açısı sunan ve farklı farklı düşüncelere sevk eden algıları besleyen, tüm argümanlarıyla birlikte şiir zevkimize yeni bir boyut kazandıran her şiir iyi şiirdir.
sevgili Flycan şairde müthiş bir enerji var. nasıl ki her şairin kendisine özel bir mitologyası varsa Flycan şairin de kendisine özel ama bambaşka özel bir şiir dünyası var ki,
bunu şiirlerinde rahatlıkla görebiliyoruz.
o dünyasında şiirle hemhal olmak, şiirin o efsunkar ikliminde yolculuğa çıkmak şiir solumak, şiiri yaşamak hep güzel.
nicesine inşallah. sevgiler selamlar şiir ruhunuza.
çook teşekkür ederim Boran şairim...değerli yoruma değerli eşliğinize
belki hissedilmek belki de anlaşılabilmek için yazıyoruz kim bilir tek düze yaşamın dik yokuşlarında bazen konuşmak yerine yazarak anlatmak rahatlatıyor zihin kargaşamızı...malum hayat gittikçe daha zorlaşıyor daha bi nefessiz bırakıyor bizleri...derdimiz şair olmak değil...derdimiz yazmak paylaşmak derdimiz anlaşılabilmek ruh dinginliğimiz için...
Bulan kaybeder.
Devran döner.
Aradığın neydi
Bulduğuna
Bak.. Yeter.
Kalp kalbe karşı
Arama pazar çarşı
Sevene sevdiği
Gülümser.
ilhan erol"
..............................deyip şiirinize eşlik ettim.
....herzamanki deminde, kıvamındaydı güzel şiirin.
Tebrik eder, esenlikler dilerim.