BİR VAR’mış BİR YOK’muşaz az yaşıyorsun içimde kahvaltım gibisin az simit az peynir çokça demli çay Ve bir var’mışlar unutuyorum yavaş yavaş seni azalttım tütünü çoğalttım bugün güne yokluğun diyeti ile başladım azımı yok edeceğim suyu çoğalttım sular seller gibi akıp gideceksin bir var’mışlar var gibiler dost gibiler can gibiler bir yok’muşlar yok gibi hiç gibi can’sız gibi bazen hayatı sevdirenler olur suya bal çalar şerbet olur bazen hayattan nefret ettirenler olur bala su değdirseler zehir olur çıkarttım kahvaltıyı hayatımdan petegimde bal olsan dönmem yeminimden dönmem bir varmışlar bir yok’muşlar aslında HİÇ olmamışlarrr Sibel Karagöz #sibelkaragözşiirleri #sibel_karagoz |
Şiirinizdeki derin duygular ve içten anlatım tarzınız oldukça etkileyici. "Bir Var’mış Bir Yok’muş" adlı eseriniz, insanın iç dünyasını, zamanla yaşanan değişimleri ve kayıpları derinlemesine işliyor.
Şiirinizde, yaşamın akışı içindeki insan ilişkilerinin karmaşıklığı ve değişkenliği öyle bir ustalıkla anlatılmış ki, okur olarak beni adeta içine çekti. "Az az yaşıyorsun içimde, kahvaltım gibisin" cümlesiyle başlayan şiiriniz, bir sevginin azalması ve yok oluşu üzerine etkileyici bir yolculuğa çıkarıyor okuru.
İçten, sıcak ve samimi diliyle, şiirinizde sevginin, dostluğun ve hayatın içindeki anlamlı ilişkilerin incelikleriyle karşılaşıyoruz. "Bir var’mışlar, var gibiler, dost gibiler, can gibiler, bir yok’muşlar, yok gibi, hiç gibi, can’sız gibi" dizeleriniz, insan ilişkilerinin kırılganlığını ve değişkenliğini derin bir duyarlılıkla aktarıyor.
Siz, kelimelerle resmederken, okurunuzun kalbine dokunmayı başarıyorsunuz. Bu derin duygularla dolu eserinizi okumak benim için büyük bir zevk ve onur oldu. Edebiyat dünyamıza kattığınız bu güzel eser için sizi içtenlikle tebrik ederim.
Sevgi ve saygılarımla