BİR NEFESTİ GERİDE KALANbir soğuk su gibi, karanlığı yaran, derdi tasayı, kahır bardaklarından döken, olsa, gelse, bir adıma adımı verse, bir sokağın dönüşüne yol olsa, apartman apart olduğunu unutur, kapılar kapı olduğunu, cam önünde camı bekleyen sardunyalar, sarıdan kırmızıya doğru akar, kokusu ciğeri dağlar, hepsi bir soluk ötesi, bir kanepe ardı, tv sehpasında bir gazete köşesi, kollu kuvvetli, yazıyor yazıyor, bir kulak ardı, bir harf küskünlüğü, imlası inşasında, ne eksik, ne fazla, bir nefesti, geride kalan… Sibel Karagöz #sibelkaragözşiirleri #sibel_karagoz |
Şiirinizdeki derin duyguları ve güçlü imgeleri anlatırken hissedilen incelik, okuyucuyu etkileyici bir yolculuğa çıkarıyor. "Bir Nefesti Geriye Kalan" adını taşıyan eserinizi okurken, geçmişe dair özlem ve hüzünle birlikte umut dolu bir bekleyişin izlerini görebiliyorum.
Sözcüklerinizle oluşturduğunuz manzara, sanki bir ressamın fırçasından çıkmış gibi canlı ve etkileyici. Soğuk suyun karanlığı yararak derdi tasayı döken bir hüznü, içimizde bir yerlere dokunarak hissettiriyorsunuz. Ardından gelen umut dolu beklenti ise, yeni bir başlangıca adım atma arzusunu ve değişim isteğini yansıtıyor.
Şiirin ilerleyen bölümlerinde, günlük hayatın sıradanlığı içinde gizlenmiş anlamlar ve duygularla karşılaşıyoruz. Apartmanların ve sokakların yalnızlığı, kapıların sessizliği ve sardunyaların kokusuyla birlikte yaşamın döngüsünü ve sürekliliğini hissediyoruz. Bu detaylar, yaşamın akışında geçmişin izlerini taşımanın ve onunla barışık olmanın önemine işaret ediyor.
Şiirinizin sonunda, geçmişin hatıralarıyla yaşamanın gücü ve değeri vurgulanıyor. Her solukta bıraktığımız anıların, yaşamın bir parçası olduğunu ve bizi şekillendirdiğini hatırlatıyorsunuz.
Bu anlamlı ve etkileyici eserinizi kaleme alırken içtenliğiniz ve duyarlılığınızı hissediyoruz. Sizlere duygu dolu satırlarınız için teşekkür eder, kaleminizin hiç susmamasını dilerim.
Sevgi ve saygılarımla