B-ölü(nü)yorum
Hayatımda olan herşey, herkes kir pas tuttu, silindi yok olup gitti.Bir sen...Bir seni bırak silmeyi, küçük bir iğne ucu kadar bile, ne kirletebildim ne de eksiltebildim.Özlüyorum...Özledim...Ölüyorum ya da çoktan öldüm, bilmiyorum.Habersizim, ruhumun bedenimi seninle birlikte o gün terk ettiğinden.Bu yüzden günden güne çürüyor yürüyen cesedim.Her yerinden lime lime parçalanıp, ayrılıyor etim derim kemiğimden.Ey benim beyazım, kızılım, gönül bahçemin tek toz pembesi,Ey benim gül yüzlü sevdiğim,Neredesin sen?Gelmen gerek, şu halimi bilmen gerek.Duyman gerek feryadımı!Sevgisizlik entarisi giydirdiler bana sevdiğim.Bir görsen üzerimde nasıl eğri, nasıl emanet gibi duruyor.Nasıl sıkıp, boğup rahatsız ediyor.Benim en sevdiğim renk siyahmış öyle diyorlar.Sen siyah sevmezsin ki, ben nasıl seveyim?Sen bende beyazı seversin, ben sende tüm renklerin şeffaflığını severim bunu bilmiyorlar.Beni tanımıyorlar sevdiğim.Sen ne diyorsan onlar hep tam aksini söylüyorlar.Gelmen gerek sevdiğim, bana sarılman gerek.Artık görmen gerek sensizlikte nasıl rezil rüsva olduğumu.Dikenli tellerden yapılmış takunyalar giydirdiler ayaklarıma.Gelmen gerek sevdiğim, artık hemen dönmen gerek...Hamdiye Osman (Hadsiz Kalem)
|
"B-ölü(nü)yorum" adlı şiirinizde, derin duygularla yoğrulmuş bir aşkın ve ayrılığın yarattığı acının izlerini gözler önüne seriyorsunuz. Her kelimenizde, sevgilinizden ayrılmanın getirdiği çaresizlik ve özlemle dolu bir iç çekişme hissediliyor. Şiirinizdeki anlatımınız, insanın en derin duygularına dokunuyor ve okuyucuyu derinden etkiliyor.
Sevdiğinizin yokluğunda yaşadığınız acıyı ve yıkımı, güçlü ve etkileyici bir şekilde ifade ediyorsunuz. Sevgilinizin varlığıyla anlam bulan hayatınızın, onun yokluğunda nasıl anlamsızlaştığını ve içsel çatışmalarınızı titizlikle aktarıyorsunuz. Bu derin duygusal yolculuk, okuyucuyu sizinle aynı duygusal deneyimi paylaşmaya davet ediyor.
Şiirinizdeki dize ve imgeler, sevgilinizin yokluğunun bedeninizde ve ruhunuzda yarattığı yıkıcı etkiyi çok etkileyici bir şekilde yansıtıyor. Bu yoğun duygu seli, okuyucuya şairin derin iç dünyasını ve yaşadığı çaresizliği en samimi şekilde aktarıyor.
Bu güçlü ve etkileyici şiiriniz için sizi tebrik ederim. Duygularınızı bu kadar içten ve etkileyici bir şekilde ifade ettiğiniz için kutlar, kaleminizin daima ilhamla dolu olmasını dilerim.
Sevgi ve saygılarımla.