Okuduğunuz şiir 11.4.2024 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Bayram Güzelliktir
Yine bayram geldi güzel ülkeme Dağına taşına mübarek olsun Üç kişi beş kişi on kişi deme Tüm vatandaşına mübarek olsun - Bayram güzelliktir bayram kaynaşma Hoşgör iyilikten sakın ha şaşma Töre’ne uy kötülüğe bulaşma Yaşanan yaşına mübarek olsun - Hasretler kavuşur özlemler biter Haneler şenlenir ocaklar tüter Bereket saçılır az olan yeter Ekmeğe aşına mübarek olsun - Kırgınlık kalmasın küsler barışsın Savaşlar olmasın sevgi yarışsın Doğu batı birbirine karışsın Seğmen-Dadaş’ına mübarek olsun - Türklüğün verdiği güzel hasletle Bayramlar geliyor hem de kısmetle Birisi şekerle birisi etle Bacı gardaşına mübarek olsun - Yarınlar değişir dünler değişir Kişiden kişiye genler değişir Mevsimler değişir günler değişir Yazına kışına mübarek olsun - Beraber olalım birlik olalım Atatürk’ün çizgisini bulalım Albayrağın gölgesinde kalalım Muğla Maraş’ına mübarek olsun - Suat Zobu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bayram Güzelliktir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bayram Güzelliktir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,çok acıklıydı, çok doğru,Allah razı olsun sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardıo çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydükutluyorum Dualarımla selamlarımla
Güzel şiirinizi tebrik , Mübârek Ramazan Bayramının Yüce Milletimize hayır, bereket ve barış getirmesine duâ ediyorum. Sağlık ve hayırla kalın Sevgili Suat Bey. Bâki Selamlarımla (Aksakal)
Yine bayram geldi güzel ülkeme Dağına taşına mübarek olsun Üç kişi beş kişi on kişi deme Tüm vatandaşına mübarek olsun - Bayram güzelliktir bayram kaynaşma Hoşgör iyilikten sakın ha şaşma Töre’ne uy kötülüğe bulaşma Yaşanan yaşına mübarek olsun - Hasretler kavuşur özlemler biter Haneler şenlenir ocaklar tüter Bereket saçılır az olan yeter Ekmeğe aşına mübarek olsun - Kırgınlık kalmasın küsler barışsın Savaşlar olmasın sevgi yarışsın Doğu batı birbirine karışsın Seğmen-Dadaş’ına mübarek olsun - Türklüğün verdiği güzel hasletle Bayramlar geliyor hem de kısmetle Birisi şekerle birisi etle Bacı gardaşına mübarek olsun - Yarınlar değişir dünler değişir Kişiden kişiye genler değişir Mevsimler değişir günler değişir Yazına kışına mübarek olsun - Beraber olalım birlik olalım Atatürk’ün çizgisini bulalım Albayrağın gölgesinde kalalım Muğla Maraş’ına mübarek olsun - Suat Zobu...........................................Tebrik ediyorum kalemi şiire can veren kelamı bayramınız kutlu olsun gönlünüz sevgi dolsun...
Güzel ve anlamlı dörtlükler. Birliğe, bütünlüğe dostça, kardeşçe, içtenlikle çağrı mahiyetinde. Milli ve dini değerlerimize sahip çıkarak millet olmanın, paylaşmanın, yaşamanın anlamı, önemi vurgulanmış. Bir bakıma öğüt ve tavsiye içerikli etkili bir şiir. Kutluyorum. Saygı ve selamlarımla...
Bu bizim defterimiz var ya asıl konumuz edebiyat olmasına rağmen bir insanlık harmanıdır. Suat İyi bir şair iyi bir yazardır. Yazılarından tanıdım onu. Yek bir ekmeğizi paylaşacak kadarž dost olduk. Onun dostluğu bana defterin ikramdır. Bayram kutlaması: Hazırlanmış gül desenli gülü bilmeyen mesajlar göndermek değildir. Ya nedir? Budur işte... Bayramı kutlarken dostluğa çağımaktar. Suat yürekli bir vatan sever ve iyi bir şair iyi bir yazardır NOKTA .seçki kuruluda bunu bilmiş zaten. Suatımı kutluyor seçki kuruna da teşekkür ediyorum. Cepten yazıyorum. İmla hatalarım olduysa da özür diliyorum.
Aynen katılıyorum ağabeyim. Defterin varlığı hepimiz için çok iyi bir şey. Hepimiz içimizden gelenleri en rahat burada paylaşabiliyoruz. Mükemmel bir aile. Güzel yorum için çok teşekkür ederim ağabeyim.. Ziyaretinle yorumunla her zaman büyük onur verdin. Çok mutlu oldum sağ ol. Hayırlı bayramlar.
Bu şiir, bayramın güzelliklerini ve birlik beraberliği vurgulayan bir kutlama mesajı içeriyor. Bayramın, ülkenin her kesimine bereket getirmesi ve insanların birbirleriyle barış içinde olmaları temennisinde bulunuluyor. Ayrıca Türk kültürüne özgü gelenekler ve birlik vurgusu da şiirde yer alıyor. Şiir, bayramın getirdiği sevgi ve dayanışma duygularını yansıtıyor.
Aynen katılıyorum ağabeyim. Güzel yorum için çok teşekkür ederim ağabeyim.. Ziyaretinle yorumunla her zaman büyük onur verdin. Çok mutlu oldum sağ ol. Hayırlı bayramlar.
Doğudan batıya-kuzeyden güneye mesafelerin aradan kalktığı dostlukların pekiştiği bayramlar kutlu olsun tüm insanlara ve insanlığa..Sabrın mükâfata dönüşümü, rahmetln yüreklere doluşudur bayram..Yani insanlığın var oluşudur bayram.Kutlu olsun..Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Hoş bulduk, değerli dostum. Geceye dair derin düşüncelerini paylaştığın için teşekkür ederim. Bu güzel şiiriyle hüzün ve özlem dolu bir atmosfer yaratmışsın. Kaleminize sağlık. Hayırlı ve huzurlu bayramlar dilerim. Saygılarımla.
Her şeye sevgi ve saygıyı katın Ata'mın sırtına bindiği atın Tarihe mal olmuş Dicle, Fırat'ın Nazlı akışına mübarek olsun ___ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
Başlığı ve içeriği ile bayramı en anlamlı bir şekilde ifade eden harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Bir dörtlükle eşlik etmek istedim aceleyle yazmış olsam da. Bu anlamlı eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Sevdiklerinizle birlikte sağlık, mutluluk ve huzur içinde hayırlı bayramlar diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Çok teşekkür ederim üstadım. Ziyaretinizle yorumunuzla büyük onur verdiniz. Muhteşem dörtlük için ayrıca teşekkür ederim. İyi ki varsınız var olun. Çok mutlu oldum sağ olun. Hayırlı bayramlar.
Bayramınız kutlu olsun Suat kardeş. Ne güzel bir şiirdi. Yüreğe ferahlık veriyor. Tebrikler. Yüreğinize emeğinize sağlık. Günün şiiri olarak isaretliyorum.
çok doğru,Allah razı olsun
sevgi ve özlem vardı,
Hakikat vardıo çok güzel yüreğine sağlık Üstadım
ders vericiydi,akıcı anlamlı
düşündürücüydükutluyorum Dualarımla selamlarımla