Bugün bayram bugün büyük günümüz Hepiniz sevinin coşun çocuklar Dünyaya yayıldı bizim ünümüz Zorlukları bir bir aşın çocuklar Elde bayrak koşun koşun çocuklar - Bayrak astık bugün evlerimize Bu bayram armağan Ata’dan bize Büyük küçük ortak sevincimize Duygu selleriyle taşın çocuklar Yarınlara koşun koşun çocuklar - Gidin Atatürk’ün aydın izinde Gülücükler çiçek açsın yüzünde Vatan Bayrak Millet olsun özünde Durmak olmaz yazın kışın çocuklar Geleceğe koşun koşun çocuklar - Suat Zobu (Arşiv)
ULUSAL EGEMENLİK ve ÇOCUK BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN Ne Mutlu Türküm Diyene..
(ÖNEMLİ NOT: 23 Nisan törenlerinde çocukların okuyabileceği uzunlukta ve akıcılıkta tutmaya çalıştım. Hepsinin gözlerinden öperim. )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
23 Nisan Kutlu Olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
23 Nisan Kutlu Olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli üstadım, yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık. 23 Nisan Türk milletine kutlu ve mutlu olsun… Harika, güzel bir şiir okudum. Tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum sizi. Kaleminiz daim olsun inşallah. Selam ve saygılarımla esenlikler dilerim
Başta mini mini birler, çalışkan ikiler olmak üzere tüm çocukların ve benliğinin derinliklerindeki o kutlu varlığın anlamına varabilenlerin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını tebrik ederim.
Nihayet hocam Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket Selam ve saygılarımla.
Bu özel günde bu güzel şiirle andığın çocuklarda senin ellerinden öperler Amcası. Suat'ım bu günü şiirsiz geçmez diyordum. Yanılmadım. GARDAŞIM BENİM...
Onurlandıran, gurur verici, millî duygularla harika yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve millî duygularla dolu yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramımızın 104. Yılı Kutlu Olsun 🇹🇷
keşke yunan kazansaydı diyenlerin çocukları artık azınlığa düştü. gelecek Türklük şuur ve gururuna sahip olan pırıl pırıl çocuklarımızın... gururla okuduğum bir şiir. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Harika, güzel bir şiir okudum.
Tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum sizi. Kaleminiz daim olsun inşallah.
Selam ve saygılarımla esenlikler dilerim