HAYAL DEDİĞİNŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Hayaller, insan ruhunun derinliklerinde saklı, gizemli ve güçlü duyguların bir yansımasıdır. Onlar, gecenin karanlığını aydınlatan sonsuz ışıklar gibi, içimizdeki yangını dışa vurur. Gözlerimizdeki masum ateşler, ruhumuzu sarmalayarak, gökyüzünün enginliğine doğru bir yolculuğa çıkarır. Bu yolculukta, sessiz gecenin huzurunda yıldızlarla dans eder, hayal diyarlarında serüvenlere atılırız. En derin köşelerimizde gizlenen bu yangın, yüreğimizde sonsuz bir hüzün olarak taşar ve sevdanın ateşiyle yanarız. Umut dolu rüyalarımızda, yıldızlarla dolu gökyüzünde kanat çırpar, özgürlüğün tadını çıkarırız. Dudaklarımızda ezgiler, yüreğimizde bir melodi ile, hayallerimizin en gizli köşelerinde bir sevda yaşar ve ağlar. Sessiz gecelerde bir çığlık gibi yankılanan bu duygular, hasret dolu bakışlarla yıldızlara fısıldanır. Hayalperest ruhumuzun en derin köşelerinde, yarınlar için bir umut ışığı doğar ve gecede bir ateş gibi yakar. Bu şiirsel ifadeler, insanın iç dünyasının zenginliğini ve karmaşıklığını gözler önüne serer. Hayaller, sadece geceyi değil, aynı zamanda insanın iç dünyasını da aydınlatan güçlü birer simgedir. Onlar, bize hem hüzün hem de umut sunar; karanlıkta bir yol gösterici, yalnızlıkta bir dost olur. Hayaller, gerçekliğin sınırlarını aşarak, bizi bilinmeyenin heyecan verici dünyasına davet eder. İçimizdeki yangın, hayatın monotonluğunu kırarak, renk ve canlılık katar. Hayallerle dolu bir yaşam, daha anlamlı ve tatmin edici olabilir. Çünkü hayaller, bizi sıradanlığın ötesine taşıyan, ruhumuzu besleyen ve ilham veren birer kıvılcımdır.
..
Hayal dediğin, gizlerinde yangın taşır, Sonsuz bir ışıkla geceyi aydınlatır. Gözlerinde yanan o masum ateşler, Ruhunu sarmalar, gökyüzüne geceler. Gecenin sessizliğinde, yıldızlarla duçar, Bir masal diyarında, serüvenlere yelken açar. Hayallerin en derin köşelerinde gizlenen, Bir yangın var, yüreğinde sonsuz hüzün taşar. Hayallerin ateşiyle yanar, umut dolu rüyalar, Yıldızlarla dolu gökyüzünde kanat çırpıp uçar. Dudaklarında ezgiler, yüreğinde bir melodi, Hayallerin en gizli köşelerinde bir sevda ağlar. Bir çığlık gibi yankılanır, sessiz gecelerde, Hasret dolu bakışlarla yıldızlara söylenir. Hayalperest ruhunun en derin köşelerini, Bir umut ışığı doğar, yarınlar için yakar içini... UMUT VE SEVGİ-NEJAT HOCA |