Buzlar yeşil, pembe, kırmızı Olsaydı, belki erimezdi Yoğurt beyaz yerine mavi Olsaydı, belki tüketilmezdi Aşk’ın adı olasılık olsaydı Kimse içine düşmezdi Dostun adı zorunlu Olsaydı, belki yenmezdi kazık İnsan insan gibi olsaydı Dilinde kemik, İnsan korkak ve kaypak olmazdı!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RENKLER FARKLI OLSAYDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RENKLER FARKLI OLSAYDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Buzlar yeşil, pembe, kırmızı Olsaydı, belki erimezdi Yoğurt beyaz yerine mavi Olsaydı, belki tüketilmezdi Aşk’ın adı olasılık olsaydı Kimse içine düşmezdi Dostun adı zorunlu Olsaydı, belki yenmezdi kazık İnsan insan gibi olsaydı Dilinde kemik, İnsan korkak ve kaypak olmazdı!..
Buzlar yeşil, pembe, kırmızı Olsaydı, belki erimezdi Yoğurt beyaz yerine mavi Olsaydı, belki tüketilmezdi Aşk’ın adı olasılık olsaydı Kimse içine düşmezdi Dostun adı zorunlu Olsaydı, belki yenmezdi kazık İnsan insan gibi olsaydı Dilinde kemik, İnsan korkak ve kaypak olmazdı!..
Güzel dosttan harikulade anlamli dizeler tebrik ederim sevgili ayse hanim,umarim insanlar insan gibi olurda renkler hep ayni kalir,sevgilerimle..
Dostun adı zorunlu Olsaydı, belki yenmezdi kazık İnsan insan gibi olsaydı Dilinde kemik, İnsan korkak ve kaypak olmazdı!.. ........tebrikler....
şiirin mükemmel ...sevgili AYŞE ...renkler ayrı tat vermiş sayfaya amma...
aldığım dizeler bana çok duyarlı geldi
dilde kemik olsa kötü söz söylendiğinde batardı ............ (keşke olsaydı...):):):) dostluklar sağlam olsa kopmazdı dostluklar bitmiş kimisi kaybetmiş kimisi biriktirmiş...(olurda bir gün lazım olur diye..:):):):) artık yazık biz her zaman yemiyormuyuz kazık:(:(
... ya kuş olsaydım nereye kadar uçardım ya ağaç olsaydım köklerim nereye kadar giderdi ya taş olsaydım kime değerdi soğukluğum ya ot olsaydım nasıl kururdum ya insan olsaydım ahh insan olsaydım bin yıl daha yaşasaydım minnetime yazılmış sevdalarla günahlarıma kazınmış acılarla öyle toprak olsaydım yaradan koynuna...
Buzlar yeşil, pembe, kırmızı Olsaydı, belki erimezdi Yoğurt beyaz yerine mavi Olsaydı, belki tüketilmezdi Aşk’ın adı olasılık olsaydı Kimse içine düşmezdi Dostun adı zorunlu Olsaydı, belki yenmezdi kazık İnsan insan gibi olsaydı Dilinde kemik, İnsan korkak ve kaypak olmazdı!..
Maddesel dünya ne kadar farklı olursa olsun, nasıl tasarlanırsa tasarlansın üstünde insan yaşayacaksa sonuç hep aynı olurdu her halde...tebrıkler...saygılarımla...