(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ECİR GECESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ECİR GECESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüzlere vurursa ruhunun fecri Bu günde can bulur kulunun ecri Ona olacaktır Mevla’mın kadri Boş geçilmez ise kadir gecesi **************************************** Az ve öz dizeleriniz güzel yüreğinizin aynası can, kaleminiz daim olsun tebrikler...
ALOOOO CAN MERHABA BEN ERCİYESTEYİM SEN ASUMANDAMISIN NERDESİN BU KADAR ZİRVEYE ÇIKMIŞSIN,, HELAL SANA . BİLİYORSUN BENİM BOYUM KISA SANA NASIL ERİŞEYİM,, EN İYİSİ TEŞEKKÜR EDEYİM DUA EDEYİM . ÖYLE ÖDEŞELİM OLDUMU CAN.
Yüzlere vurursa ruhunun fecri Bu günde can bulur kulunun ecri Ona olacaktır Mevla’mın kadri Boş geçilmez ise kadir gecesi ...........................................
bu mubarek gecenin yüzüsuyu hürmetine ,dularımızın kabul olması dileğimle..
''KADİR GECENİZ MUBAREK OLSUN ''
kutluyorum bu yüreği..paylaştığınız bizimle bu güzel emeği..kalemin hiç susmasın SEVGİYLE...DOSTTÇA...
Yüzlere vurursa ruhunun fecri Bu günde can bulur kulunun ecri Ona olacaktır Mevla’mın kadri Boş geçilmez ise kadir gecesi bu güzel şiirinizi ve sizi kutlarım cemil bey hepimize hayırlar getirmesi dileğiyle saygılar
Bu günde can bulur kulunun ecri
Ona olacaktır Mevla’mın kadri
Boş geçilmez ise kadir gecesi
nasıl dizeler ruhuma kaydı...
tebrik ve taktirlerimle...