(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yollar var zor... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yollar var zor... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yollar yollar ahh şairem bitmez bu yollar.. Atalarımız ömür biter yol bitmez demiş. Yüreğine ve kalemine sağlık değerli şairem, Şiirin kısa ama anlamı sayfalara sığmaz,bu şiir de aynen bu şiirlerden. Bazen bir söz,bazen bir bakış bazen de küçüçük bir şiir insanı alır,düşüncelere götürür...
Yürek sesin hiç susmasın inşallah... Sevgi,selam,saygı ve dualarımla...
Kendine ve sabrına güvenen kaplumbağa her zaman tavşanı geçer... Yüreğinin sesini gizleme haykır satır satır,zaten onun için burada değil miyiz. Şiirin iyisi kötüsü olmaz bence zira onlar yürekten dile gelene kadar uzun yollar katederler sonra da kalemin ucundan beyaz kağıtlara damla damla düşerler...
İyi akşamlar efendim, bu değerli yorumunuza çok teşekkürler. Evet, önemli olan da içinizden geçeni kısa ve net olarak dile getirmek diyordum ama, becerebiliyor muyum onu bilemem. Sevgilerimle iyi geceler.
Atalarımız ömür biter yol bitmez demiş.
Yüreğine ve kalemine sağlık değerli şairem,
Şiirin kısa ama anlamı sayfalara sığmaz,bu şiir de aynen bu şiirlerden.
Bazen bir söz,bazen bir bakış bazen de küçüçük bir şiir insanı alır,düşüncelere götürür...
Yürek sesin hiç susmasın inşallah...
Sevgi,selam,saygı ve dualarımla...