(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üşüyorum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üşüyorum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairemiz üşüyen ruh ise bedeni ısıtmanın faydası yoktur. Anlamlı güzel bir şiir. Tebrik ediyorum ve kutluyorum sizi. Selam ve saygılarımla esen kalın..
Değerli Şairem, Üşüyen beden olsa ısıtırsın kolayca lâkin yürek üşümesine dünyanın tüm sobalarını emrine âmade etsen fayda etmez.. Onun tek ilacı vardır onu da yürek bilir.. Kimi resim yapar,kimi müzik dinler kimi yürek ise alır kalemi eline şiir yazar. Mesela ben,yüreğime şiirinden bir ısımlık cümleler aldım,ısındım.. Sen şiir yazdıkça yüreğinin de ısınacağına eminim... Herkes şiir yazamaz,kendindeki değeri iyi bil...;)
Değerli şairem, Başarı mantık ışığı ile yüreğinin adımlarını takip etmektir, Korkma yüreğini takip et zira yüreğini ne kadar mutlu edersen sen de o kadar mutlu olursun...
Sevgi,selam,saygı ve dualarımla... Yürek sesin daim olsun...
Hayırlı sabahlar, Değerli Şairem, bu guzel yorumunuza çok teşekkürler. Hsseden yüreğinize sağlık. Asla şairlik diye bir iddiam yok ama, yüreğimin seslerini yazıya döke bilirsem, ve siz değerli gönül dostlarının yüreğinde de bir kıpırtı uyandırırsam, mutluluk duyarım. Bazı arkadaşlar bana; "Neden bu kadar hüzünlü ve karamsar yazıyorsun? Türk Edebiyatını adeta; Oğuz Atay'ı gibisin" Diyorlar. Oysaki şiir ruhun sesidir diye düşünüyorum... Yürekten selamlar, sevgiler.
Anlamlı güzel bir şiir. Tebrik ediyorum ve kutluyorum sizi. Selam ve saygılarımla esen kalın..