Gözlerimi bırakıp kuzeyin yeşiline “Geri dön” deme diye kilit takıp diline Düşüp kara yollara dağa doymuş iline Dertleri kucağıma çekip de gideceğim Hasretini göğsüme ekip de gideceğim.
Ekip de gideceğim yalan dolu bağrına Son bir defa dönmeden imdadına çağrına Dokunmadan acıyıp kalbindeki ağrına Sel misali dağlardan akıp da gideceğim Geçmişteki anları yakıp da gideceğim.
Yakıp da gideceğim çizdiğim resimleri Gecelerin demiyle acıyan mevsimleri Hafızamdan silerek yer eden isimleri Boğazımı elimle sıkıp da gideceğim Kurduğum kuleleri yıkıp da gideceğim.
Yıkıp da gideceğim dağları üzerine Başkasını almadan kalbimdeki yerine Gök kubbeyi işleyip kavruk kalan derine Mehtabı yastığına takıp da gideceğim Öfkeyle şimşek gibi çakıp da gideceğim.
Çakıp da gideceğim geçmişime çiviyi Gömeceğim toprağa beni yakan seviyi Unut artık diyerek bu garip münzeviyi Anlattığın masaldan bıkıp da gideceğim Ölüm kaderim olsa çıkıp da gideceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDECEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDECEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, Allah razı olsun sevda ve özlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Yakıp da gideceğim çizdiğim resimleri Gecelerin demiyle acıyan mevsimleri Hafızamdan silerek yer eden isimleri Boğazımı elimle sıkıp da gideceğim Kurduğum kuleleri yıkıp da gideceğim.
Yıkıp da gideceğim dağları üzerine Başkasını almadan kalbimdeki yerine Gök kubbeyi işleyip kavruk kalan derine Mehtabı yastığına takıp da gideceğim Öfkeyle şimşek gibi çakıp da gideceğim
Bu şiir, yazarın hayatından ve sevgisinden vazgeçerek gidişini anlatıyor. Yazar, çizdiği resimleri, acıyan mevsimleri, yer eden isimleri, kurduğu kuleleri ve dağları yıkarak, boğazını sıkarak, mehtabı takarak ve öfkeyle çakarak gideceğini söylüyor. Bu, yazarın hem kendine hem de sevdiğine karşı duyduğu öfke, pişmanlık ve kederi ifade ediyor. Yazar, sevdiğinin kalbinde başkasını almadan gideceğini de belirtiyor. Bu da yazarın sevdiğine karşı hâlâ bir umut beslediğini gösteriyor.
Bak, yıldızların gökyüzünde oynadığı dansa Sözcüklerle işlenmiş bir hikaye öreceğim, gecenin sihirli örtüsüne Muhiyddin'in izinden giderek kelimeleri dokuyacağım Bir rüya gibi, aşkın tezatlarını işleyip, yüreğimi aydınlatıp gideceğim.
Gözlerimi bırakıp kuzeyin yeşiline Dilime kilit takıp, “Geri dön” deme diye Düşüp kara yollara, dağa doymuş iline Dertleri kucağıma çekip, gideceğim Hasretini göğsüme ekip, gideceğim.
Gideceğim, yalan dolu bağrına ekip Son bir defa dönmeden imdadına çağrına Dokunmadan acıyıp kalbindeki ağrına Sel misali dağlardan akıp, gideceğim Geçmişteki anları yakıp, gideceğim.
Yakıp gideceğim, çizdiğim resimleri Gecelerin demiyle acıyan mevsimleri Hafızamdan silerek yer eden isimleri Boğazımı elimle sıkıp, gideceğim Kurduğum kuleleri yıkıp, gideceğim.
Yıkıp gideceğim, dağları üzerine Başkasını almadan kalbimdeki yerine Gök kubbeyi işleyip kavruk kalan derine Mehtabı yastığına takıp, gideceğim Öfkeyle şimşek gibi çakıp, gideceğim.
Çakıp gideceğim, geçmişime çiviyi Gömeceğim toprağa beni yakan seviyi Unut artık diyerek bu garip münzeviyi Anlattığın masaldan bıkıp, gideceğim Ölüm kaderim olsa, çıkıp, gideceğim.
Sadece ablama, ablamın kelimeleriyke eşlik ediyorum. Üsküdar’dan sevgiler…
Bakıyorum da biraz daha dikkat etseniz hece şiirini de yazacaksınız. Bu türlü yorumlarınızı görmek mutlu ediyor beni.
son yıllarda Defterde çok aktif değilim çevrimiçi görünsem de. Birisi İzmir birisi Niğde ikisi de burada olmak üzere 4 bilgisayardan açılabiliyor, çünkü hepsine kaydettim şifrelerimi. Onlar şimdilik sadece okumak için girseler de.
Ah canım arkadaşım.Çekip gitmek o kadar kolamı. Zaman zaman hepimiz aynı duyguya kapılıyoruz. Dünyanın sonu geldi galiba.İstesek de istemesek de hepimiz toptan gideceğiz.
Bir gerçek varsa o da hece şiir,in harika olmuş.Ellerine gönlüme sağlık. Selam ve sevgilerimi iletiyorum
5 yıldır Gümüşhane'deyim, özgürlüğe kavuşmama 6 ayım kaldı yeniden dağların sarıp sarmaladığı şehrime döneceğim. Ömrümüz yeterse daha huzurlu daha sakin yıllara kavuşacağım. Kızım tayinini Amasya'ya isteyecek onunla birlikte öz şehrimde yaşamak istiyorum.
zor zamanlarda dik duruşunu kaybetmeyenler daha da büyürmüş.
Her şeyiyle tek kelimeyle muhteşem güzellikte, örnek teşkil edecek bir zincirbent şiiriydi, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Emeğinize ve kaleminize sağlık diliyorum, ilhamınız dâim olsun her zaman. Bu müstesnâ eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler, iyi geceler ve iyi bir hafta sonu diliyorum.
Allah razı olsun
sevda ve özlem vardı,
Hakikat vardı,
o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım
ders vericiydi,akıcı anlamlı
düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla