Okuduğunuz şiir 24.12.2023 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
ŞEHİDİM
Gözlerinden süzülen yaşlar, kahramanlık destanı, Vatan için dökülen kanlar, ebedi kahramanlar. Şehitlerimizin hatırası yüreklerde sonsuz, Onlar için yazılan bu şiir, duygusal bir hüzün türküsü.
Toprağa düşen her bir yiğit, birer melek oldu, Göğsünde taşıdığı vatansevgisiyle övündü. Kahramanca savaştılar, bayrağa can verdiler, Gözlerindeki ışıkla, gönüllere umut serptiler.
Sonsuzluğa açılan kapıda şehitlerimiz yürür, Gökyüzünde parlayan yıldızlar gibi gülümser. Her biri bir destan, bir öykü, bir sevdadır, Kalplerimizde yaşayan kahramanlar, ebediyen yaşar.
Şehitlerimiz için bu şiiri yazdım, duygusal ve içten, Onların hatırasını yaşatmak, sevgiyle anmak için. Gözlerimde yaş, yüreğimde buruk bir acıyla, Şehitlerimizin aziz hatırasına saygı duruşunda.
Şehitlerimize minnetle, şükranla selam olsun, Onlar vatan için can veren, gerçek kahramanlardır. Bu şiirdeki duygu, yüreklerde hep yaşasın, Şehitlerimizin anısına yazılan bu şiirle sonsuzluğa ulaşsın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEHİDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEHİDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EN ZORUMA GİDEN NE BİLİYOR MUSUNUZ tam seçimlere on kala bulunan gaz, petrol ve sırf propaganda amaçlı başlatılan ve tazecik çocuklarımızı telef etme ve fakat kahraman görünme amaçlı hile dolu hareketlerdir. bir zamanlar karınca gibi bayrak direğine tırmanan reklamları netice verdi ve TC leri kaldırıp, andımıza son verdiler ve akabinde milliyetçiliği ayaklarının altına aldılar, bunlar kandan beslenen vampirlerden farksızlar... kalbimiz kan ağlıyor, kendi çocuklarını çürüğe çıkarıp, bedelliye ayıranlar fukara çocuklarını besleyip büyüttükleri pkk kurşunuyla telef etmektedirler. Allah Türk milletine yar ve yardımcı olsun... DUYARLI MÜSTESNA DÖERTLÜKLERİNİZİ HAYRANLIKLA OKUDUM. Tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Şehit dostu Yüreğine, emeğine, kalemine, kelamına bereket Şehitlerimize rahmet, ailelerine ve aziz milletimize başsağlığı ve sabır dilerim Allah'tan, tekrarından ise yüce rabbime sığınırım Güne gelen eserinizi tebrik ederim Selam ve saygılarımla benim hocam.
ALLAHTAN RAHMET diler ruhları şad mekanları cennet olsun acılı ailelerine sabır dilerim Çok üzgünüz. atéş düstüğü yeri yakarmış biz ne kadar üzülsekte kolaymı Candan can verip toprağa koymak ve vatan sağolsun diyebilmek o aciyla Zordur ağırdır canım yanıyor yazdikça
Duyarlı kaleminizi kutlarım
Saygılar
Larmina tarafından 12/25/2023 9:20:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Larmina tarafından 12/25/2023 11:48:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hepimizin kalbi aynı heyecanla çarpıyor. Milli duygularımızı galeyana getiren bir şiir. Şehitlerimizin ruhu şad mekanları cennet olsun. Kaleminiz duyarlı gönlünüz var olsun Günün seçkisini kutluyorum
Yüreğinize ve kaleminize sağlık çok güzel ve anlamlıydı şiiriniz. Allah şehitlerimizin mekanlarını cennet eylesin. İşbirlikçi hainleri kahreylesin. Günün şiirini ve şairini kutluyorum. Saygı ve selamlar.
Aynen resmi olmasa da millet olarak yastayız Irak'ın kuzeyinde yürütülen Pençe Harekatı kapsamında bölücü terör örgütünün saldırısı sonucu şehadet şerbeti içen 12 vatan evladına öncelikle Yüce Allah'tan rahmet diliyor ruhları şad, mekânları cennet olsun diyorum. Bu anlamlı şiiri hisseden duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyor, esenlikler diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun diyorum.
Mekanları Cennet olsun, ailelerine sabırlar diliyorum😞
Yüreğinize sağlık..🙏