Karanlığın üstüne inerken perde perde, Hakkı haykıran sesler, yankılanır göklerde. Herşeyinle bir "HİÇ" ol ve gönülden "ALLAH" de Rabbim sevdiği kulu, muhtaç etmez nâ’merde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEKBÎR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEKBÎR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İhlâs içinde duygularla harika yazılmış dört dörtlük bir dörtlüktü, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Cenab-ı Hak bizleri Sıratı Müstakimden ve Yüce Resûl'ümüzün sav izinden ayırmasın inşallah 🤲 Sonsuz selam ve dua ile. Allah'a emanet olunuz.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Karanlığın üstüne inerken perde perde, Hakkı haykıran sesler, yankılanır göklerde. Herşeyinle bir "HİÇ" ol ve gönülden "ALLAH" de Rabbim sevdiği kulu, muhtaç etmez nâ’merde... yüreğinize sağlık hocam bu güzel eserinizi kutlarım selam ve sevgiler....
Bu şiirinizi okurken çok etkilendim. Konunuz çok güzel ve anlamlı. Hiç olmak ne kadar değerli, ne kadar özgür, ne kadar huzurlu. Bu duyguları çok güzel ifade etmişsiniz. Şiirinizdeki kelimeler, ritim, uyak, hepsi çok uyumlu ve akıcı.
Akıcı,özenli ,bir o kadar da ustalıkla tamamlamış dizeler. Okuyucusuna zevk veren bir çalışma olmuş Tebrier. Emeğinize yüreğinize sağlık Hocam Selam ve Saygılarımla esen kalın..
Cenab-ı Hak bizleri Sıratı Müstakimden ve Yüce Resûl'ümüzün sav izinden ayırmasın inşallah 🤲
Sonsuz selam ve dua ile.
Allah'a emanet olunuz.