(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimizdeki düşlerimiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimizdeki düşlerimiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
düş insana kaybettirmeyi öğretir bazense hatta öyle ki yenilgiden zevk bile alacak dereceye gelirsin . bazı şeyler olmamıştır, gerçekleşmemiştir, becerememişindir .yinede bu gecenin şarkısı umut et der .. tuhaf bir duygu .
Ve bu yüzdendir belki de en güzel tebessümlerimizi düşlerin kıyılarına bırakışlarımız. Şiirde finali özellikle çok sevdim. Ay ışığının o harika gizeminde yazılmış gibiydi sanki şiir, ben öyle hissettim ya da düşledim. Göz yaşları mutluluktan olsun dilerim ki. Çok naif çok güzeldi şiir.
Düş uyumu önemli uykusuz kalır yoksa ruhumuz o gece gibi dürtü ben ise ıslak bir ay olmalıyım bazen örtmeli bazende gizi görmeliyim hani o sıçak temmuz gibi sızı akardı annımızdan tırnağımıza kadar güneş öperdi o kuru yankılarda nefes nefese gün doğardı ılık seslerde ansızın.. Düş uyanmazdı hiç aklımızda.
Ve şimdi; deli mavi şiirler yazmalıyım Yağmurlar yağdırmalıyım bardaktan boşalırcasına yeryüzüne ve sen düşmemelisin tek bir damla bile dizelerime
Deli mavi şiirler Mavi ve deli şiirler diyorum Bir kitabın arasında unutulmuş mürekkebi çoktan solmuş bir mektubu bile hatırlayıp yakacak kadar deli mavi olmalı Ve bir delilik anını yansıtmalı
Kimseye söylemiyorum Ne maviye ne deliye onlardan saklandığımı Oysa o şiirlerde Yapraksız çiçeksiz dalsız bir ağaç gibi çırılçıplak ortadayım
Ve şimdi; deli mavi şiirler yazmalıyım Yağmurlar yağdırmalıyım bardaktan boşalırcasına yeryüzüne ve sen düşmemelisin tek bir damla bile dizelerime ... Yeni bir şiire yeniden tutunmalıyım ...
'' seveni ayakta tutan bir olgudur, askıda kalmış düşlerin bir gün gerçekleşme ihtimali. ''
bir rüyası var herkesin içinde düşleriyle gezintiye çıkan her şeyi kendisinin kurguladığı her şeyi kendisine ve sol yoldaşına ait olan içinde ebruli nefeslerle farklı bir dünya kuran.
düşler.. mutluluk kapısını aralamanın yegane anahtarı. ardından düşmek gerek düşlerin.. bulmak gerek saklandığı yerden.. ve sarılmak, hiç bırakmamak.
bir düş ki, vakti gelecek .. düş kuranla düşe ortak olan eskiden kalma en güzel anıların tazelenmesiyle sevdanın kızıl tepelerinde aşk sofrasına birlikte oturacaklar.
Düşler , gülüşler, gidişler ve kendine gelişler... Hep o üç harflilerin işi 😉 Aşk ,Ruh , Gül, Gün, Yıl , Yaş , ve aklın bir olduğu Baş...
Şiirin turnusol kağıdıdır aslında üç harfliler... Güzeldi Su , kendimce yorumladım , alakasız olsa da... Yorumlar şiirin ne öğesi ne de güzelliğine gölgesi değildir... Varlığın her dem değerlidir esen kal , ben artık şiir paylaşmadan sadece şiir okumak ve senin gibi değerli insanlar ile şiirlerinizde buluşmak adına sitede olacağım...
insanın en samimi duası, kendiliğinde; kendi hali pürmelaline, ah edip göz yaşı ile taçlandırdığı dualarıdır diye düşünüyorum. Aynı duygu dünyasında insanın kendisine en zahmetsiz ve zararsız hediyesi de kendi içine DÜŞmesidir herhalde... Tebrikler selamlar