(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Atatürküm ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Atatürküm ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atatürk ve silah arkadaşlarının ruhları şad, mekanları cennet, kabirleri nur olsun...onlara borcumuz çok büyük. duyarlı, gururlu ve asil yüreğinizi yüreğimden kutluyorum. selam, sevgi e de saygılar sunuyorum...
Böylesi dünyaca kabul görmüş büyük liderlerin ardından yas tutmak çok da önemli bir şey değil gerekli saygı gösterilsin yeter, esas daha önemlisi onların fikirlerini anlamak yaşamak ve yaşatmak onların ruhunu şad ve gönüllerini mutlu edecektir. Gazi Mustafa Kemal Atatürk zaten bu milletin gönlüne taht kurmuş ve asla unutulmayacak bir şahsiyettir. Bu anlamda kaleme alınmış bu güzel şiiri ve değerli şairi gönülden tebrik ediyor esenlikler diliyorum. Bu vesileyle, aramızdan ayrılışını 85'nci yılını özlemle, minnetle ve şükranla andığımız ebedi Başkomutan Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını ve bu uğurda canlarını feda eden tüm şehitlerimizi bir kez daha rahmet minnet ve şükranla anıyor ruhları şad mekanları cennet olur inşallah diyor esenlikler diliyorum.
ruhları şad, mekanları cennet, kabirleri
nur olsun...onlara borcumuz çok büyük.
duyarlı, gururlu ve asil yüreğinizi
yüreğimden kutluyorum.
selam, sevgi e de saygılar sunuyorum...