(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazsam mı.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazsam mı.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu siirini Facebook da okumuştum sanırım. Sen hep yaz. Yazmassak olmuyor. Tebriklerimi sunuyor yürekten kutluyorum sizi. Yüreğinize emeğinize gönlünüze sağlık
İyi ki yazmamışsın abim🙂 bir de yazsa idin nasıl olurdu acaba!.. Aslında yazılanların altında çok daha farklı kelimeler olduğu, ama olabildiğince yumuşatıldığı gün gibi ortada. Yazmak isteyipte yazamadigimiz o kadar çok şey var ki. Kendimize yakıştıramadığımız!.. Neyse, daha uzatırsam her an çözülebilirim.
Yüreğine gam uğramasın abim. En derin saygılar kardeşinden...
Önceden yazılmış olsa da güncelliğini yitirmemiş olan destansı şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Tecahüli Arif= Edebiyatta bilipte bilmemezlikten gelme Sanatıdır. Sen de bu sanatı şiirinde ustalıkla kullanmışsın. Bilenle bilmeyen hiç bir olur mu? USTAM BENİM...
çok beğendim çok, bende konuşsam mı diyordum ama konuşmak daha tehlikeli hale geldi, içimize ata ata nereye kadar varacak bilemiyorum. Bir gün milletçe patlayacağız sanırım, bıçak kemiğe dayandı.
İyi ki içinden yazasınız geliyor ya gelmese daha kötü ya kalemin daim ilhamınız bol olsun güne dair güzel tespitlerle bezenmiş okunası bir şiir olmuş ellerine emeğine sağlık tebrikler üstadım. Selamlar.
Sen hep yaz. Yazmassak olmuyor.
Tebriklerimi sunuyor yürekten kutluyorum
sizi. Yüreğinize emeğinize gönlünüze sağlık
Selamlar sevgiler.