Albayrak dalgalanır insanımın kolunda İlerleriz izinde yurdun sağı solunda Atatürk’ün açtığı medeniyet yolunda Yaşasın Cumhuriyet yaşasın Türk Milleti Birlik beraberlikle def eyledik illeti
Kurtuluşun müjdesi vardı ufuktan doğan Türkün azimli tavrı oldu göklerden yağan Cumhuriyet bizlere atamızdan armağan Cumhuriyet erişti bugün tam yüz yaşına Selam olsun yurdumun toprağına taşına
Canımızdan azizdir seviyoruz vatanı Bayraklarla donattık yurdumuzda her yanı Kadın erkek hepimiz kutluyoruz bayramı Adını yazıyoruz kalbimizde en başa Sen ki büyük öndersin Mustafa Kemal Paşa
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşasın Cumhuriyet (Marş) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşasın Cumhuriyet (Marş) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sekiz kahramanın ibretlik hikayesi. Çok güzeldi. Yüzüncü yılımıza yüz kıta. Çok güzeldi. ...Ve yüzüncü yıla marş Bu da çok güzel... Cumhuriyet aşkıyla yüreğin coşdukca coşuyor. MAŞALLAH... Haýranım yüreğine kalemine. Öperim gözlerinden
Muhteşem!..Kutlu olsun Cumhuriyet Bayramımız.Nice yüz yıllara .Ulu Önder ve silah arkadaşlarına..Fedakarca Özgürlük ve demokrasi uğruna canlarını hiçe sayan kara selam olsun Üstadı selamlıyorum.SağlıcaklaSaygıyla.
Millî duygularla harika yazılmış marşınız için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Vatan sevgisiyle dolu yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Bu vatanı bizlere emanet eden başta Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK, silah arkadaşları ve İstiklâl Savaşı kahramanları olmak üzere bu uğurda canlarını veren nice şehitlerimizi rahmet minnet ve şükranla anıyorum, mekânları Firdevs cenneti olsun inşallah.
🇹🇷 CUMHURİYETİMİZİN 💯 ’üncü YILI KUTLU OLSUN 🇹🇷 🇹🇷 NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE! 🇹🇷
Ülkemizin çağdaş ve aydınlık yarınları için bizlere Cumhuriyeti armağan eden Atamızı saygı, sevgi ve minnetle anıyorum. Cumhuriyetimizin 100. yılı kutlu olsun.
Günün anlam ve önemini anlatan eserinizi kutluyorum.
29 Ekim 1923'te Türk Milletinin ATASI Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ÜN diktiği Cumhuriyet Fidanı 100 YILLIK ÇINAR olarak dimdik ayakta.! Nice YÜZ YILLARDA ayakta kalacak bu ULU ÇINAR. Duysun tüm Arap sever, Fars hayranı, Siyasal ve parasal İslamcılar ile Tarikat ve Cemaat çocukları. YAŞASIN CUMHURİYET VE BAYRAMIN KUTLU OLSUN ASİL MİLLETİM.. VAR OL GANDŞIM.
YÜREGİNE SAĞLIK KALEMİN DAİM OLSUN ŞAİRİM