Ehli kitap olunca Zannetme ki insaflıdır Soygun işbirlikçiliği Bütün inançlarda miskin hastalığıdır oysa Ama ehli din üzre istif edilince Köşe başlarında yeni konsüller Kim Müslüman ya da değil karar verirler.
Fahişedir Kitaplı ya da kitapsız Ne fark eder.
Ehli kitap olunca Zannetme ki daha vicdanlı Salgın halinde yetim malı edebiyatı Yetmeyenleri iyi sayar Akşamları izbe yerlerde alınır karar
Fahişedir Kitaplı ya da kitapsız Ne fark eder.
Ehli kitap olunca Zannetme ki adildir, hukuka saygılı Yuvarlak masa etrafında toplanır iki üç kişi Paylaşır arazi, imar, eğitim, hastane işi Abdest üzerine yemin ederler arlanmadan Koşa koşa cemaate yetişir darlanmadan
Fahişedir Kitaplı ya da kitapsız Ne fark eder.
Sadece beden pazarlamak değil Aşağılayan kadını, toplumu Çıkarlarının fahişesi binlerce kişi Onlar bedenlerini satsalar da hala vardır onurları Asıl fahişe Ruhlarını satan el arabalarında Gazete sayfalarında, ekranda Asıl fahişelik aklını vermek kiraya Ve saygı duymak hakkındaki yanlış karara
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FAHİŞEYE ÖVGÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FAHİŞEYE ÖVGÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ehli kitap olunca Zannetme ki insaflıdır Soygun işbirlikçiliği Bütün inançlarda miskin hastalığıdır oysa Ama ehli din üzre istif edilince Köşe başlarında yeni konsüller Kim Müslüman ya da değil karar verirler.
Asıl fahişe Ruhlarını satan el arabalarında Gazete sayfalarında, ekranda Asıl fahişelik aklını vermek kiraya Ve saygı duymak hakkındaki yanlış karara
Muhteşem. Ne kadar doğru bir tesbit ve ne kadar güzel bir uyarı. Evet bedednlerini satanlar utandıkları için kimsenin yüzüne bakamazlar, oysa onları o duruma düşüren, seçim meydanlarda attıkları naraları koltuklara oturduklarında unutunlardır. Ne utanmak bilirler ne arlanmak. Yanlış olan düşünceler gitiği yol olmuştur. Halkın cebinden bir türlü eline çekememiş ve ülkesindeki insanları açlığa mahkum etmiştir. Her şeyden önemlisi kişisel çıarları uğruna beynini ve düşünclerini satılığa çıkartmıştır.
İşte esas fahişe bunlardır.. Keşke tüm millet olarak görebilsek bu gerçeği ve haykırabilsek " KIRAL ÇIPLAK" diye.
Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize. Tüm gerçeklerin en kısa zamanda görülüp gerekli cezanın verilmesi dileği ile
Sadece beden pazarlamak değil Aşağılayan kadını, toplumu Çıkarlarının fahişesi binlerce kişi Onlar bedenlerini satsalar da hala vardır onurları Asıl fahişe Ruhlarını satan el arabalarında Gazete sayfalarında, ekranda Asıl fahişelik aklını vermek kiraya Ve saygı duymak hakkındaki yanlış karara
Müthiş dizeler... Ozan dediğin böyle cesur olmalı... Dobra, dobra ve de Şairane. Kutlarım... Saygımla Sinan Bey Kardeşim.
siirde anlatilan carpikligi, bir baska carpikligi överek anlatilmasini tuhaf buldugumu belirtmeliyim. eril egemen, her türlü egosuna, istegine göre kitabini uyduruyor. burada kadina fahise etiketinin yapistirilmasi da, eril egemen isteginden öte bir sey degildir.
övgününün güzel ahlaka gitmesi dileklerimle.
sevgiler,
meneviş tarafından 9/21/2008 9:32:09 AM zamanında düzenlenmiştir.