(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğim Hacizlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğim Hacizlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım, ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml
Asil gönlünüzden sayfanıza dökülen nadide şiirinizi severek ve de hazla okudum... sevda yüklü, duygu dolu müstesna dörtlüklerdi. tebrikler ve de saygılar sunuyorum...
Okunduğunda insanın yüreğinde farklı titreşimler hissettiren güzel dizeler. Ustaca kullanılan şair kalemi, şiirin dilini çok yetenekli kılmış. Okumaktan zevk aldım..Kalemine sağlık Üstadım.
Değerli hocam, şiirinizin her dizesinde kalbinizin ritmini hissettim. Sözcüklerinizle bana ulaştınız, beni hayran bıraktınız. Şiirinizdeki mana zenginliği, dilin ustalığı, kafiyelerin ahenki, hepsi çok mükemmel. Sizin gibi kıymetli bir şairle tanışmaktan mutluluk duydum. Elinize yüreğinize sağlık. Hürmet ve sevgilerimle.
Bende ben sandığım gönlüm ücrada Düşüncen fikirin hangi mecrada, Yüreğim hacizlik, sende icrada, Sana düştüm sana, borcu takarak.
Bu dizeler, duygusal bir durumu ve belki de bir ilişkide yaşanan zorlukları ifade ediyor gibi görünüyor. İlk dizede, "Bende ben sandığım gönlüm ücrada" ifadesi, şairin kendi içsel dünyasında bir tür yalnızlık veya terkedilmişlik hissi taşıdığını ifade edebilir. Ardından gelen "Düşüncen fikirin hangi mecrada" ifadesi, belirsizlik ve karmaşık duygusal durumu vurguluyor.
Hangi liman hangi deniz peşinde, Gerdanına konmuş, damla döşünde, Hazan çıkar yağmur yağar başında, Dolaşır Birisi, sabır çekerek.
"Yüreğim hacizlik, sende icrada" ifadesi, duygusal bir borç veya yük altında olma metaforuyla kullanılarak, ilişkideki sorunları ve zorlukları temsil ediyor gibi görünüyor. Sonraki dizede, "Sana düştüm sana, borcu takarak" ifadesi, şairin bir tür bağlılık ve çaba gösterdiğini ancak bu çabasının karşılığını bulamadığını anlatıyor.
sevgi ve özlem vardı,
Hakikat vardı,
o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım,
ders vericiydi,akıcı anlamlı
düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarıml