(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Siyah gül. ( Halfeti ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Siyah gül. ( Halfeti ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli üstadım. Yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık. Harika bir şiir okudum. Kutluyorum ve tebrik ediyorum sizi. Nice güzel şiirler de buluşmak dileğimle, selam ve saygılarımla. Esen kalın.
çok güzeldi,çok acıklıydı,çok doğru, sevgi ve özlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım, ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml
Üstadım, "Siyah Gül" şiiriniz çok güzel. Sözlerinizdeki derinlik, hislerinizdeki samimiyet ve seçtiğiniz imgeler çok hoşuma gitti. Böyle güzel bir şiirle bizi mutlu ettiniz. Kaleminiz hiç susmasın. Sevgi ve saygıyla...
Daha durma kapan, gel usul usul, Beni dertten kurtar, bitsin bu fasıl. Halfetim, kara gülüm dön de gel asıl. Helal et hakkını, sarstım özünü.
Sen ki çiçeksin bir nadide gülsün, Sal örgülerini bi tamam olsun, Mehtaplı geceler arayıp bulsun, Yanaşsın Birisi tuzunu silsin.
Bu dizelerde, şairin sevgilisine yönelik duyduğu özlem ve çağrı ifade ediliyor. Şair, sevgilisinin kapanmasını istiyor ve usul usul gelmesini dile getiriyor. "Halfeti'm, kara gülüm" ifadesiyle sevgilisine özel bir hitapta bulunuyor ve asıl olanın geri dönmesini istiyor. Şair, sevgilisinden helal etmesini istiyor, çünkü özünden sarsıldığını ifade ediyor.
Güzel kelamların daima engin şiir yürekli kalemi,,, üstadı,,,, her zaman dediğim gibi yine muhteşem,,,, bazen sözler bile yetersiz kalıyor çünkü,, öyle bir işleniş ki mısralara incilenmiş,,,, nadide,,, ilham,,,, ömrüne sağlık sayın üstadım.
Çok güzeldi bu siyah gül siiri. Tabiri çok güzel kullanılmış şiirde. Harikulade güzel bir şiir. Kutlarım sizi yürekten değerli dost. Yüreğinize emeğinize sağlık.
Kutluyorum ve tebrik ediyorum sizi. Nice güzel şiirler de buluşmak dileğimle, selam ve saygılarımla. Esen kalın.