Dokuz bin olsa da eridi zam’ım Bu yüzen tükenmez efkarım gamım Sen çalışan ben emekli adamım Bizlerin çilesi bitmiyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta - Sanırım boş yere yaparız dırdır Yokluk yoksulluktan dönsem de fırfır Yaptığım etkinlik solda sıfırdır Bunaltı başımdan gitmiyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta - Çarşı pazar olmuş ateş pahası Üstüste geliyor zamların hası Yiyecek içecek ekmek dahası Söndü ocağımız tütmüyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta - Konuşsam suç olur sussam ölürüm Başıma geleni nerden bilirim Yıkılmam hakkından elbet gelirim Velakin borumuz ötmüyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta - Artık pahalılık boyumu aştı İğneden ipliğe toptan bulaştı Atı alan Üsküdar’a ulaştı Kimse bu deveyi gütmüyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta - Bakkal yalanımı yutmuyor usta Kasap manav bir şey satmıyor usta - Suat Zobu - DOSTLARDAN / SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMLE - Zamlarla hayatın kalmadı tadı Nelerden vazgeçtik kalsa da adı Fuzuli’ de olsa yanardı odu Dünkü hesap bugün tutmuyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta ____ Türkmenoğlu (Şükrü Atay) - Müneccimden de çok şey biliyormuş "Daha bunlar iyi günler!" diyormuş Manda sütü, yoğurdunu yiyormuş Göl’e maya çaldık tutmuyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta
Kötü kader yine garibe vurdu Ev hayaldi, kira desen kudurdu Emeklinin damarında kan durdu Yaşıyor ya, kalbi atmıyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta
Namus, şeref kaldırıldı yeminde Hırsız, soysuz en muteber deminde İzan, iman, hak getire kiminde Doğruluk beş para etmiyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta ..... Alibaba - İsraf haram dedi vanayı kıstı. Garip ve yetime Ustanın kastı. Destek veren yoldaşları da küstü. Mart ayına destek istiyor Usta. Aldığımız bize yetmiyor usta ..... neneh. - Çıraklık kalfalık derkene, "O" Şimdi usta. Yalanın bini var bini de yolda Üstüne yalancı gelmedi dünya ya bu hususta, Ek işlerle karnımız doyuyor usta, Aldığımız bize yetmiyor usta! ..... Ağaçların efendisi - Halka şükür düştü zengine cukka Emeklinin yükü, bin beş yüz okka Bulunan hep kılıf, nas yeşil tekke Garipler yoğurt bal tatmıyor usta Verilen üç beş kuruş yetmiyor usta... H.C. ÖRS, - Kem gözü sağırı imdada çağır Boşuna beyhude istersen bağır Yerden kalkmaz taşınması çok ağır Bu yükü bu kantar tartmıyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta -----İbrahim Kurt .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yetmiyor Usta! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yetmiyor Usta! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kem gözü sağırı imdada çağır Boşuna beyhude istersen bağır Yerden kalkmaz taşınması çok ağır Bu yükü bu kantar tartmıyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta -----İbrahim Kurt ---Ah hocam ahhh ne desem ilham veren bir şiir okudum kutluyorum bir dörtlük arz ettim kabul ola saygılar
daha bunlar iyi günlerimiz. bereket az da olsa bir tasarrufumuz var, yoksa 7500 lirayla kira bile ödenmez Suat bey...hadi yine siz iyisiniz benden 1500 lira fazla alıyorsunuz ya bozdur, bozdur harca tövbe tükenmez. derdimiz büyük, ne desek az. Allah milletimize sağlık, huzur ve sabır versin. tebrikler ve saygılar sunuyorum...
Doğru söylüyorsun abi. Bunlar daha iyi günlerimiz. Yerel seçimlerden sonrasını düşünemiyorum bile. :) Evet ben senden fazla alıyormuşum. Bozdurup bozdurup harcayım. Allah'tan başımızı sokacak bir evimiz var da. Ya değilse yandık. Şimdiki nesile Allah yardım etsin. Ne ev ne araba alınabilir. Bankalar 50 bin liradan fazla kredi vermiyor. 2 milyona ev yok da diyelim alabildin. Aylık ödemesi 64.500 Liraymış abi. Bir arkadaş söyledi onun bloğunda 37.500 Liraya kiraya vermişler. İki kişi çalışsan bile nasıl ödeyeceksin abi. Mavim kalmadı abi. Gönlümün en güzel mavisine boyuyorum.
Halka şükür düştü zengine cukka Emeklinin yükü, bin beş yüz okka Bulunan hep kılıf, nas yeşil tekke Garipler yoğurt bal tatmıyor usta Verilen üç beş kuruş yetmiyor usta... H.C. ÖRS, Güne uygun kaleme alınmış hece tarzında ki bu güzel şiiri değerli şairi ve diğer katılımcıları tebrik ediyor, Rabbim emeklilerin yar ve yardımcısı olsun diyorum. Selam ve dua ile esen kalınız.
Çıraklık kalfalık derkene, "O" Şimdi usta. Yalanın bini var bini de yolda Üstune yalancı gelmedi dünya ya bu hususta, Ek işlerle karnimız doyuyor usta, Aldığımız bize yetmiyor usta!
Deyiveriyim bari ben de usta:) yüreğinize kaleminize sağlık
Müneccimden de çok şey biliyormuş "daha bunlar iyi günler!" diyormuş Manda sütü, yoğurdunu yiyormuş Göl'e maya çaldık tutmuyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta
Kötü kader yine garibe vurdu Ev hayaldi, kira desen kudurdu Emeklinin damarında kan durdu Yaşıyor ya, kalbi atmıyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta
Namus, şeref kaldırıldı yeminde Hırsız, soysuz en muteber deminde İzan, iman, hak getire kiminde Doğruluk beş para etmiyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta
İnsanı kışkırtan, muhteşem bir şiir. Abimin kaleminden, abime yakışır... Ayakta alkışlıyorum. Gönülden tebrik ediyorum abim.
Zamlarla hayatın kalmadı tadı Nelerden vazgeçtik kalsa da adı Fuzuli' de olsa yanardı odu Dünkü hesap bugün tutmuyor usta Aldığımız bize yetmiyor usta ____ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
Hislerime tercüman olan haklı sitemlerle yazılmış duyarlı yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Emekliler adına hakkımızı kimler yedi ve yemekteyse zehir zıkkım olsun, ahirette iki elimiz yakalarında olsun! Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla. İyi hafta sonları diliyorum.
Değerli şiirinizde şiirleştirdiğiniz ve dikkat çektiğiniz gibi.
Duyarlılığınızı ve toplumcu şiirinizi kutlarım yürekten.
Saygılarımla.