İnsanlık çok ilerledi. Artık hiç görünmüyor! Robin Sharma .
Zamane dünyada devir değişti Yiğidin ekmeği namertte pişti Hayat suni oldu şiştikçe şişti Sorumsuz davranış aldı YÜRÜDÜ - İyimser düşünmek sanırım boşa Doğruyu konuşmak gitmiyor hoşa Kifayetsiz olan bak koşa koşa Leşe üşüşerek kaptı SÜRÜDÜ - Kimisi çalışır kendi işinde Kötülük yok hayalinde düşünde Kimisi de prim yapma peşinde Vakitli vakitsiz çıkıp ÜRÜDÜ - Uslu zannedersin hiç çıkmaz sesi Görülüp sezilmez onun payesi Anlamak ne mümkün nedir gayesi Pis kokular ortalığı BÜRÜDÜ - İnsan insanlıktan bıkıyor bazen Hatırı gönülü yıkıyor bazen Tavşandan canavar çıkıyor bazen Yazık toplum değerleri ÇÜRÜDÜ - Suat Zobu - DOSTLARDAN / TEŞEKKÜRLERİMLE - Uğursuzmuş horoz vakitsiz öten Bekletilmez asla vadesi yeten Eyvallah da etmez dostluğu biten Söyle ona karı boşa KÜRÜDÜ ___ Türkmenoğlu (Şükrü Atay)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Devir Değişti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Devir Değişti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte bu... Şair de bu... Şiirde bu... Mesaj da bu... Ustalık da bu...
Bir kaç kelime vereceksin ortaya bir şaheser çıkacak. Ismarlama şiir de olur muymuş? Ustası yazarsa böyle oluyor işte...
Şiirin bir anlamı olacak. Bir mesajı olacak. Yürekten beyne duygu olup akacak, fikir olup kalacak.
Çok teşekkür ederim gardaşım. Beni çok mutlu ettin. Sana minnettarım. Yüreğin hep duysun, kalemin hep yazsın. Selamlarımla, saygılarımla öpüyorum yüreğinden...
İsteğe bağlı olduğu halde o kadar güzel bir çıkmış ki tadı damakta kalıyor.
Tebrikler, sonsuz saygılar kardeşinden...