Masada ali cengiz oyunları dönerken Kelime cambazlığı yapmayın bize yeter Nemayı bizden alip sizler sefa sürerken Kapılar arkasında satmayın bizi yeter..
Sus-pus oldunuz artık okunmaz esameniz İşinize gelmedi kibir doldu heybeniz Anladık kalınlaştı para puldan enseniz Karanlık mahsenlerde satmayın bizi yeter..
Ahdinizi unutup sözle nemalandınız Para-mülk şan-şöhret olmuş sizin andınız Doymak nedir... bitmedi bi koltuğa sevdanız Perdelerin ardında satmayın bizi yeter..
Yolun en başındayken nice sözler verdiniz Dereyi geçene dek yalana tünediniz Gerçek-doğru ne varsa bir-bir ötelediniz Çikılmaz sokaklarda satmayın bizi yeter..
Gayri çileli bu yol dik durup size karşı Bundan gayri ayağa kaldırırım tüm arşı Herşey ayan beyandır oynadı mihenk taşı Makam mevki uğruna satmayın bizi yeter...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Satmayın bizi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Satmayın bizi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günaydın. Yureğinize bin selam olsun. Şiir yüreğiniz kaleminiz hep çağlasın Hocam. Muhteşem bir şiir okudum. Yürekten kutluyorum. . Sağlık huzur mutlulukla güzel günler diliyorum. Selam ve saygıyla Kalın Sağlıcakla👏✍️
Yüreğinizin derinliklerinden gelen bu şiir, beni çok etkiledi. Desteğe geldiğim için çok mutluyum. Sözlerinizdeki duygu ve anlam, kaleminizin gücünü gösteriyor. Bu muhteşem eseri bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim.