Her son bir ilk değil mi? Her çıkışın yok mu inişi Neden ağlarsın sanki? Bu sitem niye gönül?
Bir bak insanlık tarihine Neler doğmuş gün doğmadan Kendini koyverme gönül Umudu kesmek var mı Allah’tan? Korkma gönül? Zira faydası yok ecele.
O kadar geldi de çileler dile Ne oldu gönül? Hep kendin bakmadın mı Başın çaresine? Bu sitem Bu isyan Niye o halde? Arayan bulmadı mı Belasını gönül?
Bir bak insanlık tarihine Neler doğmuş gün doğmadan Kendini koyverme gönül Umudu kesmek var mı Allah’tan? Korkma gönül? Zira faydası yok ecele.
O kadar geldi de çileler dile Ne oldu gönül? Hep kendin bakmadın mı Başın çaresine? Bu sitem Bu isyan Niye o halde? Arayan bulmadı mı Belasını gönül?
Yapma gönül Yakışır mı sana? Ümitsizlik, çaresizlik Zaman; En baba ilaç değil mi? Sen işine bak gönül Giden gitsin Boş ver maziye Her günahın bedeli Ödenirmiş bilirsin Hesabını; Vermedin mi gönül?
Lakin mutluluk senin de hakkın Olmasın mı artık dileğin? Yeterince çekmedin mi gönül İnceldiği yerden kopar gitsin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağlama gönül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağlama gönül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.