Yokluğunun acı telaşında Sızılarıma bıraktığın gülüşünle Az var bakıra çalması zamanın Birazdan çıkacak yine rüzgar Üşütüp gece Yüreğime verecek Sensizliğin parmak uçlarını Yeşil bir susuşla Gözlerinde yağmurlanacağım . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çizer misin Yüzünü Dudaklarıma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çizer misin Yüzünü Dudaklarıma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelimelerle resim çizme sanatını çok iyi icra eden kalemlerden biridir Sahra hanım. Onun belirlediği kelimeler tombaladan rast gele çekilen kelimelerden değildir. Hayal gücü ile birlikte şekillenir onun seçip biçtiği kelimeler.
Görüyoruz zaten..
Hal böyle iken tuvalde de kült bir eserin canlanırken seyircinin de artık muhteşem bir gösteriye hazırlaması gerekiyor kendini.
Sevgiliden hatıra kalan bir gülücüğün bırakmış olduğu izde hâla geçmemiş o füsünkâr sıcaklığı kırmızı bir tonla anlatan bir aşk portresi bu şiir.
Sarı tonunda da bir özlem ve uzaklık ya da ayrılığın griye çalmış rengi gizli. Gri ise her an girmeye hazır.. Sanki sisli bir havaya bürünecekmiş gibi bir durum çıkacak ortaya .
Sonra üşümek, sonra da yalnızlığın tiryakiliği .. ve ansızın çat kapı gelecek olan rüzgâr korkusu..
Sevgilinin gözlerindeki yağmur ormanlarına vurgun bir de yeşil müptelası var..Ancak ve ancak onunla canlı kalacak o renk.
Şimşekler çakarsa eğer, Yağmur da usul usul yağarsa bir de, Tamamlanacaktır elbette o hayal edilen tablo.
....başka bir mekanda böyle demiştim bir zamanlar Sahra hanımın bu şiiri ile ilgili....
Sayın Boran yazmaya başladı mı sözcükler bir tılsıma bürünüp hayran kalınacak içerikle dökülüyor sayfaya şiirden vazgeçip yorumun büyüsüne kapılıyor insan Çok teşekkür ederim satırları başka bir boyuta taşıyan bu çok değerli yorumunuz ve dahi varlığınıza
Aklıma çizildi bu güzel şiirin her bir cümlesi. Aşk böyle bir zarafete büründüğü zaman çizilmez mi dudaklara sevilenin yüzü... Hem de gökkuşağının renkleriyle çizilir en unutulmaz şekilde. Su gibi ve ne çok şiirdi.
bir dokunuş " idi belki sayn şair, yağan yağmurun kokusunu işitmeye, bir dokunuş, bir dokunuştu belki kalbin şiircesine, harfleri budadıkça yeşeren, sadece bir dokunuş, dudakda kalan her ize...