(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜĞÜM (HAİKU) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜĞÜM (HAİKU) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serbest yazmak tarzım değil velakin şiirin hasını anlarım. Hele japon haiku tarzi benim isim degil. Benimki laf salatası. Ne diyordu şair "gülü tarife ne hacet, ne çiçektir biliriz." Ben de bir zaman "şair değilim amma şiirden anlarım " demiştim.
Az ve öz, hele Gordion düğümünü yapılan atıf enfes.
Not: Gordion düğümünün Iskender tarafından bir kılıç darbesiyle kesildiği rivayet edilir tarihçilerce. Biraz malumat füruşluk yaptım.
Güzel yorumunuz için teşekkürler. Haiku tarzını sıkça kullanmam. Ama güzel yazılanını keyifle okurum Çok uzun şiirlerde yazmam. Serbest vezinciyim.
NOT: Gordion tarafından atılan düğümü çözene servet vereceğiz denmiş. Büyük İskender çevreyi fethedip geldiğinde Gordion düğümünü kılıç darbesi ile parçalamış. Yine çözülmemiş yani. Kılıçla hallolmuş
Bende ona atıfta bulundum. Bu saatten sonra kılıçlanmayacağıma göre dolaşık karışık kalmamda bir sakınca olmamalı diye düşündüm.
Ne diyordu şair "gülü tarife ne hacet, ne çiçektir biliriz."
Ben de bir zaman "şair değilim amma şiirden anlarım " demiştim.
Az ve öz, hele Gordion düğümünü yapılan atıf enfes.
Not: Gordion düğümünün Iskender tarafından bir kılıç darbesiyle kesildiği rivayet edilir tarihçilerce. Biraz malumat füruşluk yaptım.