(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFİSTEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFİSTEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yakışır mı akıla ? her şeyi şeytandan bilmek ... Geldi ne geldi ise bize , hep nefisten kelek . ***************************************************** Tecahülü ârifi hayata şablon yapan ; Aynı noktaya döner,ruhu olur tekerlek.
Yakışır mı akıla ? her şeyi şeytandan bilmek ... Geldi ne geldi ise bize , hep nefisten kelek .
--------------------------------------------------------------------------- Üstadım söylenecek söz yok.Doğru söze ne denebilirki. İnsanlık dersi vermişsiniz kısa ve öz anlatımla. Kutlarım efendim.Saygılarımla.
Yüreğine sağlık.Çok anlamlıydı. İnsanın en büyük düşmanı nefsidir. Daha sonra şeytan gelir. Şeytan, verdiği vesveseye insanın uymadığını görünce, bundan vazgeçer, başka bir vesvese verir. Âlimler, şeytanı köpeğe benzetmiştir. Köpek kovalanınca kaçar ise de, başka taraftan yine gelir. Nefs-i emmare ise kaplan gibidir, saldırması ancak öldürmekle biter. Nefsimiz de ölünceye kadar yakamızı bırakmaz. Bunun için nefsi tanımak ve zararlarından korunmak gerekir. Rabbim bizleri nefsini yenen kullardan eylesin. Selam ve dua ile..
Yakışır mı akıla ? her şeyi şeytandan bilmek ... Geldi ne geldi ise bize , hep nefisten kelek . *******************************************************
Keleklikler bilerek, gelmiyormuş dediler, Onu diyenler hele, kelekleri yediler...
Saygım ve tebriklerimle efendim.
babidim tarafından 9/17/2008 7:32:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
Geldi ne geldi ise bize , hep nefisten kelek .
*****************************************************
Tecahülü ârifi hayata şablon yapan ;
Aynı noktaya döner,ruhu olur tekerlek.