(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZORDUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZORDUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Almaksa çok kolay , vermek ise zordur Titriyorsa eller , hayr’ın hep boş olur ...
--------------------------------------------------------------- Yürekten isteyerek değilse haklısınız hocam. Yapılan hayrın ne anlamı varki. Sizin bu vecizelerinize hayranım. Atasözü gibi kuşaklara aktarılabilecek seviyede iz bırakacak nitelikte. Kutlarım efendim.Saygılarımla.
BU kadar kısa cümleler nekadar devasa anlamlar içermiş hayata nefs ile değil kalp gözüyle bakan değerli şairimiz tarafından Bir gönülün erdemi menfeatsiz verebilme yüceliğidir. kaleminize sağlık
Hoşgeldiniz tekrar aramıza,evet az ve öz, çok haklısınız,Rabbim hepimize gönül güzelliği versin diyorum,yüreğiniz dert görmesin,ilhamınız bol ve her şey diledğiniz gibi olsun,hayırlı ramazanlar diliyorum,selam,sevgi ve dua ile...
Yüreğinize sağlık; Çok manidardı. Vermenin almaktan üstün olduğunu bilsekte; vermek hep zor gelir insana.Fazlaca benimseriz elimizin altındakileri.Allah için vermek büyük bir erdem;Veren el alan elden onun için üstün. Vermenin neden müjdelendiğini, neden Allah'ın bir ahlakı olduğunu düşünebilse idik, onca dünyevi yükü omuzlarımıza sarmazdık sanırım. Esas bize kalanın vermediklerimiz değilde, verdiklerimiz olduğunu bir anlayabilsek.. Her zaman veren el olmak dileklerimle; Selam ve dua ile.
Almaksa çok kolay , vermek ise zordur Titriyorsa eller , hayr’ın hep boş olur ...
Öncelikle hoşgeldiniz diyorum Hocam tekrar sizi burada görmek bizleri sevindirdi... Yine harıka dizelerdi, kısa ve özünde dizelerdi... Evet Hocam alan eller, aldığı gibi, vermesini de bilmeli titremeden, titreyerek veriyorsa zaten o Allah katında sevaptan çok günah işlemiş olur ,zorla verilen şey ne kendisine bir hayır nede verdiği kişiye bir hayır getirmez sadece onu günaha sokar ...Tebrikler Hocam saygı ve selamlar esen kalın...
Evet, vermek bazılarına çok zor gelir... Bazıları da hep almaya alışmıştır... Hakkı olmasa bile... Vermenin güzelliğini yüreğinde hissedemiyenlerin ise elleri titrer verirken...
Çok güzel ve anlamlı bir beyitti, kutluyorum, selam ve muhabbetlerimle...
Merhabalar efendim..şükür kavuşturana.. Sağlık afiyetle hayırlı ramazanlar dilerim... Saygı ve sevgilerimle. Şiirdeki gerçek bazılarına hitap ediyor..çoğunluğa...ama istisnaları hem tarihte hem şimdilerde var,biliyoruz.....
Almaksa çok kolay , vermek ise zordur
Titriyorsa eller , hayr’ın hep boş olur ...
---------------------------------------------------------------
Yürekten isteyerek değilse haklısınız hocam.
Yapılan hayrın ne anlamı varki.
Sizin bu vecizelerinize hayranım.
Atasözü gibi kuşaklara aktarılabilecek seviyede iz bırakacak nitelikte.
Kutlarım efendim.Saygılarımla.