. Ruhuma yerleş kalbime dol Mutluluğum, iç huzurum ol Sol yanımda son sancım Tuzum, biberim acım Güz’üm de olsan Bizi soldurma! Yaz’ım ol ama Yakıp kavurma! Kış’ım olursan da Rüzgarında savurma.
Ayazınla dondurma Güneş doğmasada Kara bahtımıza Ne diyeyim ki Döv sevginle Sarıl sevdanla Öyle bir sarıl ki Kır bütün kemiklerimi Mutluluktan ağlat beni.
Gerek yok hiç fincana İçerim ben kahvemi Sevdalı gözlerinden Kırk yıllık hatır değilde Niyetliyim Mahşer-i hatra.
Şiirler istiyorum senden Hergün yazsan yeniden Gönül kalemine dökülen Satırları biz kokulu heceler Sevdaya sevdalı yüreğinden.
Al beni asil yüreğine Nasıl seversen, sev Canın sağ olsun işte Başka birşey istemem Sevgi olsun gözlerinde Tatlılık olsun sözlerinde İnsanlık kalabilsin özünde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUTLULUKTAN! AĞLAT BENİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUTLULUKTAN! AĞLAT BENİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık
____________________________Selamlar